چاپ مقاله isi حسابداری

چاپ مقاله isi حسابداری
  • چاپ مقاله isi حسابداری : حسابداری یک سیستم است که در آن فرآیند جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارش های مالی و صورت های حسابداری در شکل ها و مدلهای خاص انجام می گیرد. تا افراد ذی نفع درون سازمانی مثل مدیران سازمان و یا برون سازمانی مثل بانک ها، مجمع عمومی سازمان مورد نظر و یا مقامات مالیاتی بتوانند از این اطلاعات استفاده کننددانشجویان رشته حسابداری در صورتی که میخواهند ادامه تحصیل دهند و یا وارد بازار کار شوند باید مانند سایر رشته ها مقاله بنویسند و آن را در معتبر ترین مجلات به چاپ برسانند. یکی از پایگاه های معتبر بین المللی که در حوزه چاپ و نشر مقالات علمی برجسته فعالیت دارد، پایگاه isi می باشد. با پذیرش و چاپ مقاله در مجلات isi میتوان ۷ امتیاز از سقف ۲۲ امتیاز را برای مصاحبه دکتری کسب کرد. به همین دلیل دانشجویان رشته های مختلف از جمله رشته حسابداری گرایش زیادی به چاپ مقاله در این مجلات دارند.اما چاپ مقاله isi حسابداری چگونه می باشد؟اگر می خواهید موفق به چاپ مقاله isi حسابداری خود شوید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

    چاپ مقاله isi حسابداری

    حسابداری یکی از رشته‌های پرمتقاضی دانشگاهی در ایران است و بنابر آمارها این رشته بیشترین تعداد دانشجویان را در بین تمامی رشته‌های دیگر دارد. دلیل این امر وجود شرایط کاری مناسب برای این رشته است.فرآیندی که باید طی شود تا یک مقاله حسابداری در مجله‌ای به چاپ برسد را می‌توان در چند گام اساسی خلاصه کرد که عبارتند از انتخاب مجله مناسب، آماده سازی مقاله و فایل‌های مربوطه، سابمیت مقاله و پیگیری اصلاحات داوران و سردبیر مجله. البته به این مراحل باید ترجمه نیتیو و تخصصی را نیز اضافه کرد که باید با تاکید ویژه‌ای به آن نگاه کرد.بنابراین اگر نیاز به مشورت برای چاپ مقاله isi حسابداری دارید، با کارشناسان ما در موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ ارتباط بگیرید.

    • مرحله اول در پذیرش و چاپ مقاله حسابداری در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس این است که مجله‌ای مناسب را انتخاب کنید. انتخاب مجله با توجه به فاکتورهایی مانند مدت زمان پروسه داوی و چاپ، هزینه مجله، کیفیت و شاخص‌های مجله و حوزه‌های موضوعی مجله انجام می‌گیرد. پس از انتخاب مجله مناسب باید فایل‌های لازم برای سابمیت مانند فایل اصل مقاله، فایل جداول و شکل‌ها، فایل اسامی نویسندگان و کاور لتر را آماده سازی کنید.
    • پس از انتخاب مجله و آماده‌سازی مقاله و فایل‌های مربوطه، باید مقاله را در سایت مجله سابمیت نمایید. البته تعداد کمی از مجلات مقالات را با استفاده از ایمیل دریافت می‌کنند اما بیشتر مجلات برای این کار از سامانه‌ خاصی استفاده می‌کنند که در آن مراحل سابمیت مرحله به مرحله انجام می‌گیرد. پس از نهایی شدن سابمیت باید منتظر نظر سردبیر باشد. در صورت تایید اولیه مقاله توسط سردبیر، مقاله به داوران ارسال می‌گردد و نویسنده مسئول باید اصلاحات مورد نظر را بر روی مقاله اعمال کند.
    • با توجه به مراحل بالا، به نظر می‌رسد که علاوه بر داشتن اطلاعات لازم در حوزه علمی مورد نظر، داشتن تجربه در انتخاب مجله، آماده سازی مقاله، سابمیت مقاله و ارائه توضیحات و اصلاحات به مجله نیز در پذیرش یا رد شدن یک مقاله تاثیرات بسیار زیادی دارند.
    چاپ مقاله isi حسابداری

    چاپ مقاله isi حسابداری

    هزینه چاپ مقاله isi حسابداری

    چاپ مقاله isi حسابداری در مجلات مختلف ، متفاوت است اما همیشه یک میانگین واحد برای هزینه چاپ مقاله isi  حسابداری وجود دارد که از طرف خود سازمان ای اس ای اعلام می شود. علاوه بر آن هزینه های خدمات و مراحل چاپ و موسسات چاپ مقاله ای اس ای جداگانه محاسبه می شود.

    چاپ مقاله isi حسابداری برای اساتید چه مزایایی دارد؟

    • افزایش رتبه علمی
    • افزایش حقوق و مزایای شغلی
    • امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان
    • شناخته شدن به عنوان متخصص و صاحب نظر در موضوع
    • امکان گرفتن پروژه های تحقیقاتی با درآمدهایی بسیار بالا
    • ایجاد شدن احساس افتخار و اعتماد به نفس در نویسندگان مقالات
    • نظریه پردازی و بیان دیدگاه های نویسندگان در زمینه های تخصصی
    • ثبت کردن تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام نویسندگان و حفظ دائمی آنها
    • عرضه پژوهش و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی به افراد زیادی در تمامی نقاط جهان
    چاپ مقاله isi حسابداری

    چاپ مقاله isi حسابداری

    چاپ مقاله isi حسابداری برای دانشجویان چه مزایایی دارد؟

    • پذیرش راحت تر در مقطع دکتری
    • گرفتن بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر بین المللی در سراسر جهان
    • استخدام راحت تر در کلیه ادارات و سایر مراکز دولتی و خصوصی
    • پذیرفته شدن بسیار راحت تر به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
    • امکان ادامه تحصیل در مقطع، رشته و دانشگاه دلخواه در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون ورودی
    • امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان
    • امکان گرفتن پروژه های تحقیقاتی با درآمدهایی بسیار بالا
    • ثبت کردن تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام نویسندگان و حفظ دائمی آنها
    • عرضه پژوهش و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی به افراد زیادی در تمامی نقاط جهان

    اکسپت مقاله isi حسابداری

    به منظور انتشار و چاپ مقالات دانشجویان، محققین و اعضاء هیأت علمی در سطح ملی و بین المللی در حوزه حسابداری اشتراک گذاری نتایج و دستاوردهای تحقیقات و پژوهش های محققین و نیز معرفی پیشرفت های عمده در زمینه حسابداری و موضوعات وابسته به آن در جهان، مجلات معتبر زیادی در جهان وجود دارد که پذیرش مقاله در آنها کاری دشوار است. برای پذیرش و اکسپت مقاله isi حسابداری با مشاوران هدف ریسرچ در ارتباط باشید.

    انجام مقاله  isi حسابداری

    مقاله isi همیشه در تمامی رشته ها از جمله حسابداری مهم است. داشتن یک مقاله isi در رزومه هر فردی نشان از توانایی علمی فرد محسوب می شود. نگارش مقاله در این حوزه واقعا نیازمند تخصص است. علاوه بر مسلط بودن به نوع ادبیات موضوعی، باید به مسائل و موضوعاتی پرداخته شود که بسیار جالب توجه برای داوران خارجی و مجلات آن ها باشد. اگر موضوع از جذابیت برخوردار نباشد براحتی سردبیر مجله آن ها را کنار گذاشته حتی وارد هیئت تحریریه نمی شود. اینجا کار برای دانشجویان مشکل است و یک مقاله بارها ریجکت می شود. انجام مقاله isi بصورت کاملا تخصصی است و باید به آن به دید یک متخصص نگاه کرد. علاوه بر موضوع نوع نگارش و رتبه بندی ادبیات نیز بسیار چشمگیر است و باید بصورت کاملا حرفه ای نگارش مقاله صورت پذیرد.بنابراین اگر نیاز به مشورت برای انجام مقاله isi حسابداری دارید، با کارشناسان ما در موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ ارتباط بگیرید.

    چاپ مقاله isi حسابداری

    چاپ مقاله isi حسابداری

    استخراج مقاله isi حسابداری از پایان نامه

    استخراج مقاله از پایان نامه نیز باید به شکلی انجام پذیرد که انجام مقاله به چاپ برسد. هدف اصلی از نگارش مقاله، چاپ مقاله است. در هر صورتی که مقاله شما به چاپ نرسد فاقد گرید علمی است و تقریبا بی فایده. آن چیزی که انجام مقاله از پایان نامه را مفید می کند آن است که از یک طرح پژوهشی استخراج شده است. وقتی در پاورقی مقاله شما به ان استناد می کنید تقریبا تیم تحریریه مجله را وادار می کنید که آن را مطالعه کنند و یک تمایزی با بقیه مقاله ها بدهند. هرچند تمام این ها نیازمند انجام صحیح مقاله و استخراج درست این مقاله از پایان نامه شماست. سعی کنید حتما با تجریه این کار را انجام دهید که زحمات شما باطل نشود.بنابراین اگر نیاز به مشورت برای انجام مقاله isi حسابداری از پایان نامه دارید، با کارشناسان ما در موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ ارتباط بگیرید.

    چاپ مقاله isi حسابداری در کمترین زمان

    برای چاپ مقاله isi حسابداری در کمترین زمان باید تغییراتی که مدنظر داروان است را با بهترین حالت ممکن پیاده کنید. اگر مقاله خود را باب میل داوران و ادیتور مجله اصلاح کنید، می توانید زمان پذیرش مقاله خود را کاهش دهید. هم چنین رعایت نکات دستوری و فنی در متن مقاله، زمان چاپ مقاله isi حسابداری را کاهش می دهد. برای چاپ مقاله isi حسابداری در کمترین زمان، توصیه می کنیم با متخصصان این حوزه مشورت کنید. بنابراین اگر نیاز به مشورت برایچاپ مقاله isi حسابداری در کمترین زمان دارید، با کارشناسان ما در موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ ارتباط بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    5/5 (1 نظر)