شرایط پذیرش مقاله در isi

شرایط پذیرش مقاله در isi
  • شرایط پذیرش مقاله در isi : پس از نوشتن مقاله isi، زمان ارائه درخواست برای پذیرش مقاله isi است. حال باید بدانیم که شرایط پذیرش مقاله در isi چگونه است؟ زمان پذیرش مقاله در isi چقدر است؟ برای ثبت مقاله در isi با هزینه ثبت مقاله در isi چقدر آشنا هستیم؟ مجلات isi از معتبر ترین ژورنال های بی المللی هستند که با هدف نشر و گسترش علم، مقالات با ارزش بالای علمی را به چاپ می رسانند تا همه محققان از سرتاسر دنیا بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. همانطور که گفتیم مجلات isi اعتبار بالایی دارند و برای چاپ مقاله در isi باید با شرایط پذیرش مقاله در isi آشنا شوید.

    شرایط پذیرش مقاله در isi

    برای ثبت مقاله در isi باید مقالات مرتبط با حوزه کاری خود را مطالعه کنید و با توجه به مقالاتی که قبلا به چاپ رسیده اند، به حل مشکلات بپردازید. بعد از اینکه نوشتن مقاله isi به اتمام رسید، زمان ارسال مقاله برای isi می باشد. برای پذیرش مقاله در isi باید به دنبال مجلاتی باشید که با حوزه پژوهشی شما همسو باشد. هم چنین اگر چاپ مقاله در ژورنال هایی با ایمپکت فکتور بالا یا بدون ایمپکت فکتور مدنظرتان است، الان وقت اعمال نظرتان می باشد.

    برای آشنایی با شرایط پذیرش مقاله در isi می توانید مقالاتی که در چند وقت اخیر در این مجله به چاپ رسیده است را مطالعه کنید. هم چنین باید دستورالعمل های مجله را از سایت مجلات بردارید و سعی کنید که در نگارش مقاله isi این موراد را رعایت کنید تا بتوانید شرایط پذیرش مقاله در isi  را داشته باشید.

    شرایط پذیرش مقاله در isi

    شرایط پذیرش مقاله در isi

    فرآیند پذیرش مقاله در مجلات isi

    پس از ارسال و بارگذاری مقاله در ژورنال isi وارد فرآیند پذیرش مقاله می شویم. در ابتدا مقاله را ادیتور مجله مطالعه می کند و با توجه به اهداف و چارچوب مجله، برای پذیرش یا رد مقاله تصمیم می گیرد. هدف از این کار این است که سالانه تعداد مقالات زیادی برای پذیرش و چاپ در isi ارسال می شوند که اگر بخواهند همه این مجلات را وارد فرآیند داوری کنند، زمان چاپ مقاله isi بسیار طولانی خواهد شد. از این رو ادیتور مقاله، مقالات راسالی را درایفت می کند و با توجه به نکاتی که ذکر شد، تعدادی از مقالات را برای رورد به فرآیند داوری انتخاب می کند.

    سپس مقاله برای بررسی توسط داوران ارسال می شود. داوران مجله معمولا از اساتید دانشگاهی هستند. سختگیری داوران مجله isi از مجله ای به مجله دیگر متفاوت است. پس از بررسی مقاله، ممکن است مقاله شما پذیرش، رد و یا نیاز به اصلاح داشته باشد. در حالت اول مقاله شما از نظر داوران مشکلی ندارد و وارد فرآیند چاپ مقاله isi می شود.

    در حالت دوم که مقاله ریجکت یا رد شده است، دیگر امیدی به پذیرش مقاله  نیست و بهتر است با ایده جدیدی وارد مرحله نوشتن مقاله isi شوید. اما در حالت سوم، مقاله شما از نظر داوران به اصلاحاتی نیاز دارد که در صورتی که اصلاحات مورد نیاز را در زمان مقرر انجام دهید، فرآیند داوری مقاله از سر گرفته می شود و ممکن است مقاله شما پذیرش شود.

    توجه داشته باشید در هر مرحله از فرآیند پذیرش مقاله در مجلات isi ممکن است مقاله شما رد یا پذیرش شود. از این رو بهتر است حواستان جمع باشد که در صورتی که ایمیلی مبنی بر انجام اصلاحات دریافت کردید، در اسرع وقت کارهای خواسته شده را انجام دهید.

    زمان پذیرش مقاله isi

    زمان پذیرش مقاله isi از مجله ای به مجله دیگر متفاوت است. در واقع زمان پذیرش مقاله isi به حجم کارها و فعالیت های یک ژورنال بستگی دارد. فرآیند داوری نقش موثری در زمان پذیرش مقاله isi دارد. برای اطلاع از زمان پذیرش مقاله isi می توانید به ادیتور مقاله که نام و آدرس ایمیل او در اول هر مجله درج شده ایمل بزنید و درباره زمان پذیرش مقالهisi سوال بپرسید.

    راه دیگری که می توانید از زمان پذیرش مقاله isi اطلاع یابید این است که با مراجعه به مقالات مشابه در ان مجله، زمان سابمیت تا ریوایز مقاله را چک کنید.

    شرایط پذیرش مقاله در isi

    شرایط پذیرش مقاله در isi

    هزینه ثبت مقاله در isi

    برای پذیرش مقاله در isi پس از نوشتن مقاله isi و ویراستاری، باید برای ترجمه مقاله isi وارد عمل شوید. در واقع برای چاپ مقاله isi به انگلیسی، باید مقاله را ترجمه کنید. هزینه ترجمه مقاله isi درصورتی که خودتان به زبان انگلیسی مسلط هستید، کاهش می یابد. پس از ترجمه تخصصی، نوبت به ترجمه نیتیو است که مترجم نیتیو با مطالعه مقاله، به رعایت اصول و قوائد نگارشی و دستوری می پردازد. پس تا اینجا هزینه ویراستاری، ترجکه تخصصی و هزینه ترجمه نیتیو را در نظر داشته باشید.

    در صورت پذیرش مقاله در isi، با توجه به کلوزاکسس یا اپن اکسس بودن مجله، باید هزینه چاپ مقاله در isi را نیز بپردازید. هزینه چاپ مقاله isi در مجلات اپن اکسس با نویسنده است که با پرداخت این هزینه از سوی نویسنده، محققان برای مطالعه مقاله نیازی به پرداخت هزینه ندارند.  پرداخت هزینه چاپ مقاله در isi نیز باید به صورت دلار یا یورو انجام شود.

    پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در isi

    چاپ مقاله علمی پژوهشی در isi امتیازات زیادی برای دانشجویان و اساتید دارد. مقاله علمی پژوهشی از معتبرترین مقالات علمی در جهان می باشد. برای نوشتن و چاپ مقاله علمی پژوهشی باید با اصول نگارش مقاله آشنایی داشته باشید و اگر قصد چاپ و پذیرش مقاله در isi را دارید، بهتر است ترجمه تخصصی و ترجمه نیتیو را به موسسات معتبر چاپ مقاله بسپارید.

    هزینه چاپ سریع و پذیرش مقاله در isi

    امکان چاپ سریع مقاله در isi برای نویسندگانی است که می خواهند در مدت زمان کوتاه تری، داوری و چاپ مقاله شان انجام شود. در این صورت آثار نویسندگان به طور سفارشی برای داوری سریع ارسال می شود و در صورت پذیرش مقاله، چاپ مقاله در isi نیز به سرعت انجام می شود.  درواقع هزینه چاپ سریع و پذیرش مقاله در isi مبلغی بالاتر از هزینه چاپ مقاله در isi می باشد.

    شرایط پذیرش مقاله در isi

    شرایط پذیرش مقاله در isi

    مزایای چاپ و پذیرش مقاله در isi

    چاپ و پذیرش مقاله در isi دو نمره امتیاز برای دانشجویان کارشناسی ارشد دارد.

    رزومه دانشجویان برای مصاحبه دکتری با چاپ و پذیرش مقاله در isi پربار تر است.

    برای استخدام در جایگاه های شغلی چاپ و پذیرش مقاله در isi امتیاز مثبت محسوب می شود.

    چاپ و پذیرش مقاله در isi برای اپلای از دانشگاه های خارجی

    ارتقا رتبه علمی اساتید با چاپ و پذیرش مقاله در isi

    چاپ و پذیرش مقاله در isi به عنوان پیش نیاز برای دفاع پایان نامه دکتری

    خرید مقاله isi

    خرید مقاله isi یکی از خدماتی است که برخی موسسه های چاپ مقاله isi ارائه می دهند که در این صورت نویسنده هیچ تلاشی برای نوشتن مقاله isi انجام نمی دهد و نوشتن مقاله isi توسط متخصصانی که در این موسسات حضور دارند انجام می شود. برای پذیرش مقاله در isi نیز دانشجو یا محقق هیچ نقشی ندارد و همه این کارها را موسسه چاپ مقاله علمی پژوهشی انجام می دهد.

    در صورتی که چاپ و پذیرش مقاله در isi برای محقق امتیازات زیادی دارد و در صورت چاپ و پذیرش مقاله در isi به عنوان پژوهشگر شناخته می شود. اما این در حالی است که دانشجو یا محققی که خرید مقاله isi را انجام داده است طلاعی از این مراحل ندارد و کار غیرقانونی را انجام می دهد. توصیه می کنیم برای چاپ و پذیرش مقاله در isi با موسسه های چاپ مقاله علمی پژوهشی معتبر مشورت کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و خودتان برای نوشتن مقاله isi اقدام کنید. در این صورت هزینه چاپ و پذیرش مقاله در isi کاهش یافته و شما بیشتر با حوزه تخصصی خود آشنا می شوید.

    اگر زمان زیادی برای نوشتن و پذیرش مقاله در isi ندارید، می توانید پایان نامه خود را به مقاله تبدیل کنید. برای تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی چند نکته را باید بدانید که ساختار مقاله را درست انجام دهید. هم چنین می توانید برای چاپ و پذیرش مقاله در مجلات بدون ایمپکت فکتور اقدام کنید که سختگیری و زمان داوری کوتاه تری دارد و شانس شما برای پذیرش در این نوع مجلات بالا تر است.

    چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا

    مجلات isi را می توان در دو نوع دسته بندی جای  داد: ۱) مقاله isi  ایمپکت دار( Impact Factor) 2) مقاله isi بدون ایمپکت فکتور ISI Listed))

    شاخص ایمپکت فکتور، ضریب اثر گذاری بر مقالات دیگر است. چاپ و پذیرش مقاله isi در مجلاتی با ایمپکت بالا نیازمند صبر و حوصله بیشتری است. الباه بهتر است با اساتید و کارشناسان برای نحوه نوشتن مقاله isi نیز مشورت کنید تا بتوانید با استفاده از تجربیات آن ها، مقاله بهتری را برای پذیرش در isi ارسال کنید.

    شرایط پذیرش و چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا

    مجلات ایمپکت‌دار از لحاظ رتبه علمی در درجه بالایی قرار دارند و چاپ و پذیرش مقاله isi در آن ها سخت تر است. داوری مجلات ایمپکت دار نیز سختگیرانه تر است و برای چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا نباید انتظار داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی به مقصور خود برسید. مجلات بدون ایمپکت فکتور برخلاف ایمپکت دار، داوری آسان تری دارند اما از لحاظ رتبه علمی نیز در درجه پایین تری قرار دارند.

    هزینه چاپ مقاله ISI با ایمپکت بالا

    هزینه چاپ مقالهisi با ایمپکت بالا در مجلات مختلف متفاوت است که درجه اعتبار مجله این هزینه را تعیین می کند. ژورنال های خارجی با ایمپکت فکتور بالا، هزینه بیشتری برای چاپ مقاله isi دریافت می کنند. هزینه چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا به نوع مجله بستگی دارد که از این جهت مجلات به دسته کلوز اکسس و اپن اکسس تقسیم بندی می شوند که همانطوط که در بالا اشاره کردیم، برای چاپ و پذیرش مقاله در مجلات اپن اکسس، باید هزینه چاپ مقاله را پرداخت نمایید. دریافت هزینه چاپ و پذیرش مقاله در isi  برای پرداخت هزینه مجلات دریافت می شود که مجلات کلوز اکسس برای پرداخت این هزینه ها از مراکز خصوصی و دولتی کمک می گیرند.

    درخواست مقاله isi

    درخواست مقاله isi خدمت دیگری در کنار خرید مقاله isi است که موسسات علمی برای دانشجو یا نویسنده انجام می دهند. این نوع موسسات چاپ مقاله با همکاری با اساتید یا نویسندگان حرفه ای، نگارش و چاپ مقاله درisi را انجام می دهند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0/5 (0 نظر)