چاپ مقاله isi مدیریت و چاپ مقاله دکتری صفر تا صد

چاپ مقاله isi مدیریت
  • چاپ مقاله isi مدیریت و چاپ مقاله دکتری صفر تا صد

    چاپ مقاله isi مدیریت : رشته مدیریت یکی از رشته های پرطرفدار در تمامی مقاطع آکادمیک دانشگاهی می باشد و مانند دیگر رشته ها در پایان مقاطع ارشد و دکتری دانشجویان این رشته باید واحدی علمی پژوهشی به نام پایان نامه و رساله پاس کنند.انجام پایان نامه مدیریت ورساله دکتری دارای مراحلی می باشد که در مقالات گذشته بصورت مفصل برای شما بیان کردیم.اما جالب است بدانید که چاپ همین پایان نامه یا مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر خارجی مانند isi برای دانشجویان رشته مدیریت بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا با پذیرش و چاپ مقاله آنها در این نوع مجلات از مزایایی مانند بورس شدن و شناخته شدن در سطح جهانی در رشته خود برخوردار می شوند و در آینده برای استخدام در کار مرتبط با رشته خود می توانند از این نوع امتیاز استفاده کنند.اما چاپ مقاله isi مدیریت چگونه می باشد؟اگر می خواهید موفق به چاپ مقاله isi مدیریت خود شوید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

    چاپ مقاله isi با ایمپکت بالا رشته مدیریت

    فرآیندی که باید طی شود تا یک مقاله مدیریت در مجله‌ای به چاپ برسد را می‌توان در چند گام اساسی خلاصه کرد که عبارتند از انتخاب مجله مناسب، آماده سازی مقاله و فایل‌های مربوطه، سابمیت مقاله و پیگیری اصلاحات داوران و سردبیر مجله. البته به این مراحل باید ترجمه نیتیو و تخصصی را نیز اضافه کرد که باید با تاکید ویژه‌ای به آن نگاه کرد.بنابراین اگر نیاز به مشورت برای چاپ مقاله isi مدیریت دارید، با کارشناسان ما در موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ ارتباط بگیرید

    • مرحله اول در پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس این است که مجله‌ای مناسب را انتخاب کنید. انتخاب مجله با توجه به فاکتورهایی مانند مدت زمان پروسه داوی و چاپ، هزینه مجله، کیفیت و شاخص‌های مجله و حوزه‌های موضوعی مجله انجام می‌گیرد. پس از انتخاب مجله مناسب باید فایل‌های لازم برای سابمیت مانند فایل اصل مقاله، فایل جداول و شکل‌ها، فایل اسامی نویسندگان و کاور لتر را آماده سازی کنید.
    • پس از انتخاب مجله و آماده‌سازی مقاله و فایل‌های مربوطه، باید مقاله را در سایت مجله سابمیت نمایید. البته تعداد کمی از مجلات مقالات را با استفاده از ایمیل دریافت می‌کنند اما بیشتر مجلات برای این کار از سامانه‌ خاصی استفاده می‌کنند که در آن مراحل سابمیت مرحله به مرحله انجام می‌گیرد. پس از نهایی شدن سابمیت باید منتظر نظر سردبیر باشد. در صورت تایید اولیه مقاله توسط سردبیر، مقاله به داوران ارسال می‌گردد و نویسنده مسئول باید اصلاحات مورد نظر را بر روی مقاله اعمال کند.
    • با توجه به مراحل بالا، به نظر می‌رسد که علاوه بر داشتن اطلاعات لازم در حوزه علمی مورد نظر، داشتن تجربه در انتخاب مجله، آماده سازی مقاله، سابمیت مقاله و ارائه توضیحات و اصلاحات به مجله نیز در پذیرش یا رد شدن یک مقاله تاثیرات بسیار زیادی دارند.
    چاپ مقاله isi مدیریت

    چاپ مقاله isi مدیریت

    پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در چه گرایش هایی تحت پوشش می باشد؟

    با توجه به اینکه رشته مدیریت دارای چندین گرایش می باشد، انتخاب مجله مناسب برای هر گرایش بسیار مهم است. به جز تعداد معدودی مجله که عمومی‌تر هستند و تقریبا در تمامی گرایش‌های مدیریت مقاله چاپ می‌کنند، سایر مجلات بسیار تخصصی‌تر عمل می‌کنند. گرایش‌های تحت پوشش در زمینه پذیرش و چاپ مقاله مدیریت شامل موارد زیر می باشد:

    • پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در گرایش مدیریت صنعتی
    • پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در گرایش مدیریت بازگانی
    • پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در گرایش مدیریت مالی
    • پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در گرایش مدیریت دولتی
    • پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در گرایش مدیریت منابع انسانی
    • پذیرش و چاپ مقاله مدیریت در سایر گرایش‌های مدیریت

    چاپ مقاله دکتری

    چاپ مقاله برای دفاع دکتری یکی از ملزومات به پایان رساندن این مقطع تحصیلی می باشد. دانشجویان برای اینکه بتوانند مجوز دفاع از رساله خود را دریافت کرده و برای فارغ التحصیلی اقدام کنند، باید دو مقاله علمی در نشریات معتبر به چاپ برسانند. یکی از مقالات برای پیش از دفاع و دیگری برای فارغ التحصیلی مورد استفاده قرار می گیرند. دانشگاه های ایرانی هر کدام نشریات خاصی را قبول دارند از این رو بهتر است پیش از چاپ مقاله حتما مجلات مورد نظر خود را به پژوهش دانشگاه ارائه دهید و پس از اطمینان از مورد تایید بودن نشریه، مقاله خود را برای چاپ به آن ارسال کنید. برای چاپ مقاله دکتری با موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ تماس حاصل نمایید.

    اهمیت چاپ مقاله isi مدیریت برای دانشجویان

    با توجه به اینکه هر ساله دانشجویان بسیاری در حوزه های مختلف مدیریت همچون مدیریت بازرگانی ،دولیت،صنعتی ،کسب و کار و … جذب دانشگاه شده و بسیاری از آنها بعد از اتمامدوره کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان مدیر بخش از سازمان های دولتی و یا کارخانجات و شرکت های بازرگانی و مشغول به کار می شوند.اما در این بین رقابت بسیار بالایی در میان دانشجویان گروه مدیریت برای ادامه تحصیل در مقاطع دکتری وجود دارد و در این میان افرادی موفق خواهند بود که دارای سابقه پژوهشی و آموزشی خوبی در رشته تحصیلی خود باشند و رزومه تحصیلی پر باری داشته باشند.از جمله مواردی که نقش مهمی در تقویت رزومه تحصیلی دانشجویان مدیریت دارد و چاپ مقاله در مجلات و نشریات معتبر isi می باشد.دلیل این اهمیت این است که هرچه تعداد مقالات چاپ شده در مجلات معتبر isi ایمپکت دار مدیریت ، بیشتر باشد،امتیاز پژوهشی دانشجویان نیز بیشتر بوده و شانس قبولی آنها در مصاحبه دکتری افزایش می بابد.

    چاپ مقاله isi مدیریت

    چاپ مقاله isi مدیریت

    مزایای چاپ مقاله isi مدیریت برای دانشجویان

    • پذیرش راحت تر در مقطع دکتری
    • گرفتن بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر بین المللی در سراسر جهان
    • استخدام راحت تر در کلیه ادارات و سایر مراکز دولتی و خصوصی
    • پذیرفته شدن بسیار راحت تر به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
    • امکان ادامه تحصیل در مقطع، رشته و دانشگاه دلخواه در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون ورودی
    • امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان
    • امکان گرفتن پروژه های تحقیقاتی با درآمدهایی بسیار بالا
    • ثبت کردن تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام نویسندگان و حفظ دائمی آنها
    • عرضه پژوهش و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی به افراد زیادی در تمامی نقاط جهان

    مزایای چاپ مقاله isi مدیریت برای اساتید

    • افزایش رتبه علمی
    • افزایش حقوق و مزایای شغلی
    • امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان
    • شناخته شدن به عنوان متخصص و صاحب نظر در موضوع
    • امکان گرفتن پروژه های تحقیقاتی با درآمدهایی بسیار بالا
    • ایجاد شدن احساس افتخار و اعتماد به نفس در نویسندگان مقالات
    • نظریه پردازی و بیان دیدگاه های نویسندگان در زمینه های تخصصی
    • ثبت کردن تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام نویسندگان و حفظ دائمی آنها
    • عرضه پژوهش و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی به افراد زیادی در تمامی نقاط جهان
    چاپ مقاله isi مدیریت

    چاپ مقاله isi مدیریت

    انجام مقاله علمی پژوهشی

    مقاله علمی پژوهشی در واقع بر گرفته از پایان نامه شماست. کاری که حاصل یک تحقیقات مستند باشد. این مقاله ها در تمامی دنیا و در تمامی رشته ها از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. چرا که بهراحتی در مجلات معتبر به چاپ می رسند، البته اگر اصولی نوشته شوند. مجلات علمی پژوهشی داخلی معمولا از اعتبار بالایی برخوردار هستند و دانشجویان که برای دکتری و حتی دفاع از پایان نامه ارشد مقاله می نویسند نمره کامل را دریافت می کنند. خاطر نشان کنیم که مجلات داخلی برای دفاع از رساله دکتری نیز قابل استفاده هستند و نمره کامل را دانشجو دریافت خواهد کرد. انجام مقاله علمی پژوهشی نیز کاملا نیاز به تخصص و حتی به نوعی تجربه لازم در امر مقاله نویسی دارد. یک اشتباه زحمت ۶ ماهه دانشجو و تحمل زمان برای داوری را به راحتی از بین می برد. بنابراین اگر نیاز به مشورت برای انجام مقاله علمی پژوهشی دارید، با کارشناسان ما در موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ ارتباط بگیرید.

    چاپ مقاله علمی پژوهشی

    چاپ مقاله علمی پژوهشی فرایند مشخصی دارد. بعد ارسال مقاله علمی پژوهشی به مجلات معتبر باید منتظر اعلام نظر داوران باشیم. برای مقاله علمی پژوهشی سه حالت وجود دارد. در حالت اول ژورنال ها، مقاله شما را اکسپت می کنند و برای چاپ ارسال می شود. در حالت دوم، مقاله علمی پژوهشی شما به شرط اصلاح برای داوری مجدد ارسال می شود. در حالت آخر مقاله علمی پژوهشی شما ریجکت می شود. درواقع داوران بدون دادن فرصت برای اصلاح مقاله، مقاله علمی پژوهشی شما را رد می کنند. حالت دوم و پذیرش مقاله علمی پژوهشی به شرط ایجاد تغییرات جزئی شرایطی ایده آل برای محققین محسوب می شود. برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان باید تغییراتی که مدنظر داروان است را با بهترین حالت ممکن پیاده کنید. اگر مقاله خود را باب میل داوران و ادیتور مجله اصلاح کنید، می توانید زمان پذیرش مقاله خود را کاهش دهید. هم چنین رعایت نکات دستوری و فنی در متن مقاله، زمان چاپ مقاله علمی پژوهشی را کاهش می دهد. برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان، توصیه می کنیم با متخصصان این حوزه مشورت کنید. بنابراین اگر نیاز به مشورت برای چاپ مقاله علمی پژوهشی دارید، با کارشناسان ما در موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ ارتباط بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    5/5 (1 نظر)