اسامی چند برابر ظرفیت رشته های خاص و بورسیه کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

اسامی چند برابر ظرفیت رشته های خاص و بورسیه کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد
  • اسامی چند برابر ظرفیت در رشته های دارای شرایط خاص و یا بورسیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ اعلام شده است. متقاضیانی که اسامی آنان در سایت سازمان سنجش به عنوان معرفی شده یک و یا دو کد رشته محل دارای شرایط خاص و یا بورسیه از رشته امتحانی مربوط درج شده، لازم است با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و این اطلاعیه، در موعد مقرر برای انجام مصاحبه، آزمون اختصاصی و یا سایر مراحل گزینش به محل ذیربط مراجعه کنند، در غیر اینصورت در مرحله نهایی در کدرشته محل انتخابی مربوط، گزینش نخواهند شد.

    اسامی چند برابر ظرفیت رشته های خاص و بورسیه کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

    متقاضیان علاوه بر دارا بودن شرایط بند فوق لازم است شرایط و ضوابط اختصاصی موسسه دارای شرایط خاص و یا دستگاه اجرایی بورس دهنده را نیز دارا باشند. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات دقیق تر به پایگاه اطلاع رسانی موسسه ذیربط مراجعه کنند.

    به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته محل اعلام شده در این اطلاعیه، متقاضیانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه، آزمون اختصاصی و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تایید شده باشد. پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون اختصاصی، هیچ گونه تقاضایی قابل پذیرش نیست. لذا به متقاضیان تاکید می شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذیربط مراجعه کنند.

    ۱) پژوهشکده مطالعات واژه گزینی

    کلیه معرفی شدگان لازم است برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ مهرماه به محل پژوهشکده مطالعات و واژه گزینی واقع در تهران مراجعه کنند. پذیرفته شدگان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۶ و ۷ مهرماه با مرکز مربوطه تماس گرفته تا زمان دقیق حضور آنان در مصاحبه مشخص شود.

    مدارک لازم برای مصاحبه شامل شناسنامه عکس دار و ۲ نسخه تصویر آن، کارت ملی و ۲ نسخه تصویر آن به صورت پشت و رو، ۲ قطعه عکس ۴×۳، یک نسخه از آثار چاپ شده (کتاب، مقاله، پایان نامه و …) است.

    ۲) دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (واحد قم)

    همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشکده باید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام، مدارک مورد نیاز، زمان و مراحل مصاحبه متعاقباً به درگاه دانشگاه به نشانی:www. iribu.ac.ir مراجعه کنند.

    دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشکده صدا و سیما (مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته) برای همه معرفی شدگان الزامی است در غیراینصورت از پذیرش آنان ممانعت بعمل خواهد آمد.

    ۳) دانشکده غیرانتفاعی الهیات و معارف اسلامی هدی وابسته به جامعه الزهرا (س) ویژه خواهران (قم)

    همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشکده لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از تاریخ سه شنبه اول مهر تا شنبه ۵ مهر به محل دانشکده واقع در قم مراجعه کنند.

    مدارک مورد نیاز شامل کپی مدرک کارشناسی، اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی، دو قطعه عکس، همراه داشتن کارنامه آزمون یا کپی آن، مستندات ایثارگری و فعالیت فرهنگی، تربیتی و آموزشی است.

    اسامی چند برابر ظرفیت رشته های خاص و بورسیه کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

    اسامی چند برابر ظرفیت رشته های خاص و بورسیه کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

    ۴) دانشکده غیرانتفاعی رفاه ویژه خواهران (تهران)

    همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشکده لازم است برای اطلاع از زمان مصاحبه از تاریخ جمعه ۲۸ شهریور ۹۹ به درگاه اینترنتی به نشانی: www.refah.ac.ir مراجعه کنند.

    ۵) دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

    برای رشته های این دانشگاه اسامی چند برابر ظرفیت در درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام نخواهد شد. زمان برگزاری مصاحبه و سایر موارد به طریق مقتضی توسط دانشگاه مذکور به اطلاع متقاضیان ذینفع خواهد رسید.

    ۶) دانشگاه امام صادق (ع)

    تاریخ ثبت نام و دریافت کارت شرکت در آزمون معارف و مصاحبه طبق جدول زیر است:

    موضوع زمان ثبت نام ملاحظات
    شروع ثبت نام روز سه شنبه ۱ مهر ۹۹ از طریق ثبت نام در سایت دانشگاه به نشانی www.isuw.ac.ir
    پایان ثبت نام روز یکشنبه ۶ مهر ۹۹ پس از این تاریخ امکان ثبت نام و ویرایش اطلاعات وجود ندارد.
    دریافت کارت شرکت در آزمون روز سه شنبه ۸ مهر ۹۹ دریافت کارت شرکت در آزمون از طریق سایت دانشگاه بوده و ارائه کارت برای شرکت در آزمون الزامی است.
    زمان برگزاری آزمون روز پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۹ فرایند آزمون راس ساعت ۸ صبح در دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران
    مصاحبه علمی روز یکشنبه ۱۳ مهر تا دوشنبه ۱۴ مهر ۹۹ از طریق تماس تلفنی به پذیرفته شدگان آزمون معارف اسلامی اطلاع رسانی خوهد شد.

    دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران در نشانی: تهران، شهرک غرب، بلوار شهید فرحزادی، خیابان شهید طاهرخانی واقع شده است و حضور متقاضیان در محل برگزاری نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون الزامی است.

    ۷) دانشگاه تهران

    آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کدرشته محل ۲۲۱۶۷ از کدرشته امتحانی ۱۲۶۷ دانشگاه تهران دوره مشترک با دانشگاه ایندیانا- پردو اعلام شده است لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۹ مهرماه ۹۹ به صورت مجازی در اتاق جلسات دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران حضور یابند. نشانی اینترنتی مربوط به مصاحبه مجازی در اطلاعیه اعلام شده است.

    متقاضیان شرکت در مصاحبه باید تا ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۷ مهر ۹۹ تصویر مدارک را از طریق ایمیل به دفتر دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران ارسال کنند. مدارک شامل هر مدرکی که نشان دهنده معدل کتبی دیپلم باشد، تصویر کارنامه آزمون کارشناسی ارشد، کارنامه و ریزنمرات مقطع کارشناسی، مدارک دوره های زبان (در صورت وجود) است.

    ۸) دانشگاه جامع امام حسین (ع ) (تهران)

    مصاحبه و گزینش معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه جامع امام حسین (ع) در بازه زمانی ۲۹ شهریور تا ۹ مهرماه انجام می گیرد. جهت اطلاع از شرایط و مدارک مورد نیاز، متعاقباً به سایت دانشگاه به نشانی www.ihu.ac.ir مراجعه کنند. اسامی معرفی شدگان کد رشته های امتحانی ۱۱۵۴، ۱۱۵۵، ۱۱۵۶ و ۱۱۵۷ در این مرحله اعلام نشده و متقاضیان باید موضوع را از طریق دانشگاه پیگیری کنند.

    ۹) دانشگاه شاهد

    آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد (باتوجه به کد رشته امتحانی) اعلام شده است، لازم است برای اطلاع دقیق از زمان و مکان انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت عمومی و مدارک مورد نیاز به سایت دانشگاه به نشانی shahed.ac.ir مراجعه کنند.

    ۱۰) دانشگاه شهید مطهری

    همه معرفی شدگان لازم است برای ثبت نام و سایر مراحل پذیرش به سامانه آموزش این دانشگاه به نشانی اینترنتی: www.golestan.motahari.ac.ir مراجعه کنند و تمامی اطلاعیه ها و امور مربوط به ثبت نام صرفاً از طریق سامانه فوق و درگاه اطلاع رسانی این دانشگاه به نشانی www.motahari.ac.ir در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

    ۱۱) دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (تهران)

    معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از جدول زمانبندی مصاحبه، نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز پس از انتشار این اطلاعیه به سایت دانشگاه به نشانی www.iribu.ac.ir مراجعه کنند. دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشگاه صدا و سیما (مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته) برای همه معرفی شدگان الزامی است، در غیر این صورت از پذیرش آنان ممانعت بعمل خواهد آمد.

    ۱۲) دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

    همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشگاه لازم است براساس جدول زیر برای انجام مصاحبه مراجعه کنند.

    کدرشته محل عنوان رشته – گرایش تاریخ
    ۲۶۷۵۱ مهندسی هوافضا گرایش سازه های هوایی ۵ تا ۷ مهرماه
    ۲۳۵۶۸ مهندسی هوافضا گرایش مهندسی فضایی ۵ تا ۷ مهرماه
    ۲۱۱۲۳ مهندسی نقشه برداری گرایش سنجش از دور ۷ مهرماه
    ۲۱۱۲۴ مهندسی نقشه برداری گرایش سیستم های اطلاعات مکانی ۷ مهرماه
    ۲۶۷۴۹ مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مشترک با RUDN روسیه ۷ مهرماه
    ۲۶۷۵۲ مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مشترک با ENSAM فرانسه ۷ مهرماه
    ۲۶۷۵۰ مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مشترک با ENIB فرانسه ۷ مهرماه

    مدارک مورد نیاز برای مصاحبه شامل مدارک شناسایی (اصل کارت ملی و شناسنامه)، دانشنامه و اصل ریز نمرات کارشناسی یا اصل گواهی موقت فراغت از تحصیل، گواهی مقالات، توصیه نامه و مشروح فعالیت های پژوهشی با ارائه مستندات لازم، گواهی اشتغال به کار در صورت شاغل بودن، مدرک زبان معتبر (در صورت اخذ) و فیش واریزی به حساب دانشگاه است.

    جزئیات زمان بندی، نحوه ارسال مدارک و انجام مصاحبه غیرحضوری در وبگاه دانشگاه مربوط اطلاع رسانی خواهد شد.

    ۱۳) دانشگاه صنعتی مالک اشتر

    با توجه به شرایط بهداشتی کشور و شیوع ویروس کرونا این دانشگاه مصاحبه حضوری برگزار نمی کند. لذا متقاضیان لازم است تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت الکترونیکی به سایت دانشگاه ارسال کنند. همه معرفی شدگان جهت مشاهده اطلاعیه ثبت نام و روش ارسال مدارک مورد نیاز لطفاً به درگاه اینترنتی دانشگاه (www.mut.ac.ir) مراجعه کنند. مهلت ارسال مدارک تا ۴ مهرماه ۹۹ است.

    ۱۴) دانشگاه علامه طباطبایی

    تاریخ مصاحبه رشته مطالعات منطقه ای (کدرشته محلهای ۱۴۰۴۳ و ۱۴۰۵۷) یکشنبه ۱۳ مهر، تاریخ مصاحبه رشته آمار گرایش بیم سنجی (کدرشته محلهای ۱۸۲۷۴ و ۱۸۲۹۶) موسسه آموزش عالی بیمه اکو یکشنبه ۱۳ مهر و تاریخ مصاحبه دوره مشترک رشته مطالعات منطقه ای (کدرشته محل ۱۴۰۷۳) دوشنبه ۱۴ مهر است.

    زمان شروع مصاحبه ساعت ۸:۳۰ صبح است و مصاحبه متقاضیان به صورت غیرحضوری انجام می شود. متقاضیان جهت اطلاع از نحوه انجام مصاحبه و ارائه مدارک (کارت ملی، شناسنامه و سایر مدارک مورد نیاز) به سایت دانشگاه به نشانی: www.atu.ac.ir مراجعه کنند.

    مصاحبه همه معرفی شدگان کدرشته محلهای ۱۴۸۷۴ و ۱۴۸۷۷ از کدرشته امتحانی ۱۱۳۹ (مددکاری اجتماعی) دانشگاه علامه طباطبایی در روزهای شنبه تا دوشنبه ۲۹ تا ۳۱ شهریور برگزار می شود. زمان شروع مصاحبه ساعت ۸:۳۰ است و محل مصاحبه دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه است. متقاضیان جهت اطلاع از نحوه حضور در روز مصاحبه (به ترتیب حروف الفبا) به سایت دانشگاه به نشانی: www.atu.ac.ir مراجعه کنند.

    همه متقاضیان اصل و تصویر مدارک اصل کارت ملی و شناسنامه، مدرک تحصیلی، گواهی معدل، گواهی سابقه کار رسمی و یا داوطلبانه مرتبط با رشته، گواهی زبان خارجی، گواهی مهارتهای کار با کامپیوتر، گواهی کارگاه ها و دوره های علمی، تخصصی مرتبط، مقالات و کتابهای چاپ شده و یا ارائه شده در همایشها و کنفراسهای داخلی و خارجی، کارنامه سازمان سنجش متقاضی را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

    اسامی چند برابر ظرفیت رشته های خاص و بورسیه کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

    اسامی چند برابر ظرفیت رشته های خاص و بورسیه کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

    ۱۵) دانشگاه علوم انتظامی امین

    معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه علوم انتظامی امین لازم است برای اطلاع دقیق از زمان و مکان انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت عمومی و مدارک مورد نیاز پس از انتشار این اطلاعیه، به سایت اینترنتی معاونت تربیت و آموزش دانشگاه علوم انتظامی امین مراجعه کنند.

    ۱۶) دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) (نوشهر)

    همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشگاه لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از روز سه شنبه ۸ مهر تا چهارشنبه ۹ مهر (به مدت ۲ روز) از ساعت ۸ الی ۱۶ برای انجام مصاحبه مراجعه کنند.

    مدارک مورد نیاز متقاضیان پذیرش جهت شرکت در مصاحبه: عکس رنگی سال ۹۹ تعداد ۳ قطعه، اصل مدرک کارشناسی یا گواهی موقت یا گواهی معدل (برای دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی و تکمیل شده در تاریخ ثبت نام در آزمون)، ریز نمرات دوره کارشناسی، کپی و اصل تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی هوشمند.

    ۱۷) دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری

    همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این دانشگاه لازم است براساس جدول زیر برای انجام مصاحبه مراجعه کنند:

    ردیف روز تاریخ ساعت رشته
    ۱ یکشنبه ۳۰ شهریور ۸ صبح حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خانواده
    ۲ دوشنبه ۳۱ شهریور ۸ صبح حقوق کیفری اطفال و نوجوانان، حقوق عمومی، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، حقوق حمل و نقل تجاری
    ۳ سه شنبه ۱ مهر ۸ صبح حقوق شرکت های تجاری، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق بین الملل، مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی
    ۴ چهارشنبه ۲ مهر ۸ صبح مدیریت نظارت و بازرسی، حقوق سردفتری اسناد رسمی، حقوق دادرسی اداری

    مدراک مورد نیاز جهت شرکت در مصاحبه: اصل کارت ملی و شناسنامه و یک سری تصویر از تمام صفحات آن در برگه آ ۴. اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا تعهد ۱۰ ساله گذراندن خدمت سربازی در قوه قضاییه و تصویر آن (غیر از متقاضیانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند) برای آقایان. یک قطعه عکس ۴×۳پ شت نویسی شده. اصل و کپی مدرک کارشناسی و ریز نمرات (در صورت نداشتن گواهی نامه پایان تحصیلات کارشناسی و ریز نمرات، ارائه گواهی تعداد واحدهای گذرانده و اینکه تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ فارغ التحصیل خواهد شد الزامی است).

    تکمیل کاربرگ درخواست ثبت نام برای مصاحبه کارشناسی ارشد و الصاق یک قطعه عکس به آن (این کاربرگ در اطلاعیه سایت دانشگاه منتشر می شود). پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹. همه معرفی شدگان لازم است برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد چگونگی مصاحبه به سایت دانشگاه به نشانی www.ujsas.uc.ir مراجعه کنند.

    ۱۸) دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری

    از معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت ارگان های بورس دهنده در رشته های مندرج به شرح جدول زیر در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با همراه داشتن مدارک مورد نیاز مصاحبه به عمل خواهد آمد. مدارک مورد نیاز: مدرک کارشناسی، ریز نمرات کارشناسی، کپی کارت ملی و شناسنامه، دو قطعه عکس، پرینت خدمتی.

    کد رشته گرایش تاریخ مصاحبه
    ۲۳۵۴۱- ۲۳۴۸۵ هوا فضا – آئرودینامیک ۲۹ و ۳۰ شهریور ۹۹
    ۲۳۵۳۴ – ۲۳۴۷۴ هوا فضا – سازه های هوایی
    ۲۳۵۴۸ – ۲۳۴۹۶ هوا فضا – صلاحیت های پروازی
    ۲۳۵۵۲ – ۲۳۵۰۱ هوانوردی – خلبانی آزمایشگر
    ۲۳۵۵۱ – ۲۳۵۰۰ هوانوردی – پهباد
    ۲۳۵۵۴ – ۲۳۵۰۳ هوانوردی – قدرت هوایی
    ۲۳۵۵۳ – ۲۳۵۰۲ هوانوردی – عملیات هوانوردی
    ۲۳۵۵۵ – ۲۳۵۰۴ مهندسی ترافیک هوایی
    ۱۶۴۸۸ – ۱۶۴۸۶ آماد ۳۱ شهریور ۹۹
    ۱۹۹۵۷ – ۱۹۹۳۲ مهندسی برق – مخابرات میدان و موج ۱ و ۲ مهر ۹۹
    ۲۰۰۵۷ – ۲۰۰۱۲ مهندسی برق – مخابرات سیستم
    ۱۹۳۸۹ – ۱۹۴۸۲ مهندسی برق – جنگ الکترونیک

    ۱۹) دانشگاه غیرانتفاعی باقرالعلوم (ع) (قم)

    معرفی شدگان لازم است برای تعیین نوبت مصاحبه در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۸ تا ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۱۳۶۶۲۸-۰۲۵ اقدام کنند.

    مدارک لازم: یک قطعه عکس؛ تصویر شناسنامه از تمام صفحات؛ تصویرکارت ملی؛ تصویر کارت معافیت یا پایان خدمت (برای متقاضیان مرد)؛ تصویر مدرک کارشناسی برای فارغ التحصیلان و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل تا ۳۱ شهریور ۹۹ برای دانشجویان نیم سال آخر؛ تصویر مدرک سطح ۲ یا گواهی تحصیلات حوزوی بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه شماره ۲. محل برگزاری مصاحبه دانشگاه باقرالعلوم (ع) است و داوطلبان به سایت دانشگاه به نشانی www.bou.ac.ir مراجعه کنند.

    ۲۰) دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران

    معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی خاتم تهران لازم است برای اطلاع دقیق از زمان و مکان انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت عمومی و مدارک مورد نیاز پس از انتشار این اطلاعیه، به درگاه اینترنتی دانشگاه مراجعه کنند.

    ۲۱) دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث (قم)

    برای معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته محلهای ۱۴۳۴۷ و ۱۴۳۴۶ از کدرشته امتحانی ۱۱۳۳ دانشگاه غیرانتفاعی قرآن و حدیث قم مصاحبه برگزار نمی شود و همان نمرات اکتسابی متقاضیان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چند برابر اعلام نمی شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود.

    ۲۲) دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا

    معرفی شدگان لازم است برای انجام مراحل آزمون و مصاحبه مطابق جدول زیر به نشانی دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا مراجعه کنند.

    رشته روز تاریخ ساعت
    ژئوپلیتیک چهارشنبه ۹ مهر ۱۵:۰۰ الی ۱۸:۰۰
    ژئوپلیتیک پنجشنبه ۱۰ مهر ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰
    مدیریت بحران شنبه ۱۲ مهر ۱۵:۰۰ الی ۱۸:۰۰
    مدیریت بحران یکشنبه ۱۳ مهر ۱۵:۰۰ الی ۱۸:۰۰
    مدیریت آموزشی دوشنبه ۱۴ مهر ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰
    مدیریت آموزشی سه شنبه ۱۵ مهر ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰

    اسامی معرفی شدگان کد رشته امتحانی ۱۱۴۹ در این مرحله درج نشده است و متقاضیان باید موضوع را از طریق دانشگاه پیگیری کنند.

    ۲۳) دانشگاه یزد

    همه معرفی شدگان کدرشته محلهای ۱۴۸۷۵ و ۱۴۸۷۸ از کدرشته امتحانی ۱۱۳۹ لازم است برای انجام مراحل مصاحبه در تاریخ های ۱۲ و ۱۳ مهر به دانشکده علوم اجتماعی اطاق شورا واقع در دانشگاه یزد ساختمان نبوت مراجعه کنند.

    مدراک مورد نیاز جهت شرکت در مصاحبه: اصل شناسنامه و کارت ملی، کپی مدرک کارشناسی، گواهی سوابق کار در زمینه مددکاری اجتماعی، گواهی شرکت در دوره ها و کارگاه های مرتبط با مددکاری، گواهی فعالیت های پژوهشی، گواهی شرکت در کنفرانس ها، مدارک مربوط به زبان انگلیسی.

    ۲۴) مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه (قم)

    همه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت این مرکز لازم است برای انجام مراحل مصاحبه ساعت ۸ صبح روز سه شنبه اول مهر ۹۹ به مجتمع آموزش عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، دانشکده علوم سیاسی مراجعه کنند.

    توضیح: احتمال اینکه فرایند مصاحبه طولانی شده و طی ۲ روز انجام شود، وجود دارد. لذا متقاضیان این موضوع را مد نظر قرار دهند. شرایط و ضوابط مورد نظر همان شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه شماره ۲ راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ارشد ۹۹ است. با این توضیح که تسلط به روخوانی و روان خوانی قرآن کریم از شرایط لازم و ضروری بوده و قاریان در اولویت جذب هستند.

    مدارک مورد نیاز شامل ۳ قطعه عکس ۴*۳ زمینه سفید و تمام رخ، پرینت کارنامه آزمون، اصل و روگرفت تمام صفحات شناسنامه، اصل و روگرفت کارت ملی، پشت و رو در یک صفحه، روگرفت گواهینامه و ریزنمرات دوره کارشناسی، مدارک ایثارگری و جانبازی برای ایثاگران و جانبازان یا اعضاء درجه یک خانواده آنان و خانواده معظم شهدا، سابقه عضویت و فعالیت در بسیج، سوابق فعالیت های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی است.

    همه معرفی شدگان باید مدارک مورد نیاز را با فرمت jpg اسکن کرده و به صورت لوح فشرده (cd) به همراه اصل آن در روز مصاحبه ارائه دهند.

    اعضای رسمی سپاه و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید مجوز و موافقت کتبی و بدون قید و شرط با ادامه تحصیل خود را به صورت نیمه وقت از بالاترین مقام رسمی سازمان متبوع دریافت و در زمان مصاحبه به مرکز ارائه دهند.

    ۲۵) دانشگاه پیام نور

    برای معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) این دانشگاه مصاحبه برگزار نمی شود و دانشگاه همان نمرات اکتسابی متقاضیان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چندبرابر اعلام نمی شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود. چنانچه پذیرفته شدگان شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک این آزمون را برای رشته مدیریت امور شهری رعایت نکرده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولی این دسته از متقاضیان اقدام خواهد کرد.

    ۲۶) دانشگاه تهران

    متقاضیانی که در کد رشته امتحانی ۱۱۳۱ (مجموعه مطالعات جهان) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی اینترنتی خود اقدام و حداقل یکی از کدرشته محلهای تحصیلی این دانشگاه را انتخاب کرده اند باید برای مصاحبه در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مهرماه به محل دانشکده در دانشگاه تهران مراجعه کنند. متقاضیان جهت ملاحظه شرایط و ضوابط مصاحبه از تاریخ ۸ مهرماه به وب سایت دانشکده مطالعات جهان به آدرس fws.ut.ac.ir مراجعه کنند.

    متقاضیانی که در رشته امتحانی ۱۱۴۸ (مجموعه مدیریت کسب و کار و امور شهری) در مرحله اول اعلام نتایج این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی اینترنتی خود اقدام و حداقل یکی از کدرشته محلهای تحصیلی این دانشگاه را انتخاب کرده اند باید برای مصاحبه روز یکشنبه ۱۳ مهرماه به محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه کنند.

    متقاضیانی که نسبت به انتخاب کدرشته محلهای ۱۶۴۲۸، ۱۶۴۳۲ و ۱۶۴۳۶ (محل تحصیل پردیس فارابی قم) و ۱۶۴۳۵ دوره مجازی (محل تحصیل دانشکده مدیریت) اقدام کرده اند، توجه داشته باشند که با توجه به اعلام دانشگاه تهران پذیرش در این کدرشته محلها بصورت متمرکز (بدون مصاحبه) انجام خواهد شد.

    ۲۷) دانشگاه علامه طباطبایی

    همه معرفی شدگان رشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) کد رشته محلهای ۱۶۴۲۹ و ۱۶۴۳۳ لازم است برای انجام مراحل مصاحبه در روز شنبه ۵ مهر از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ به دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی مراجعه کنند. همراه داشتن مدارک اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، در صورت داشتن سوابق کاری مرتبط با رشته فوق الذکر، ارائه اصل مدارک در روز مصاحبه جهت انجام مصاحبه الزامی است.

    ۲۸) دانشگاه فردوسی مشهد

    برای معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت کد رشته امتحانی ۱۱۴۸ (رشته مدیریت امور شهری) این دانشگاه مصاحبه برگزار نمی شود و دانشگاه همان نمرات اکتسابی متقاضیان در آزمون را ملاک قرار داده و نیازی به انجام مصاحبه ندارد و بنابراین در این مرحله اسامی چند برابر اعلام نمی شود و پذیرش نهایی نیز بصورت متمرکز خواهد بود. چنانچه پذیرفته شدگان شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک این آزمون را برای رشته مدیریت امور شهری رعایت نکرده باشند، دانشگاه نسبت به لغو قبولی این دسته از متقاضیان اقدام خواهد کرد.

    منبع : ساعد نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0/5 (0 نظر)

    7 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

    Hey there! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m trying to get
    my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good results.

    If you know of any please share. Appreciate it! You can read similar text
    here: Ecommerce

    Good day! Do you know if they make any plugins to
    help with SEO? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good success.
    If you know of any please share. Cheers! You can read similar
    art here: Sklep

    Howdy! Do you know if they make any plugins to help with SEO?

    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing
    very good success. If you know of any please share.
    Thank you! You can read similar blog here: Sklep

    You could certainly see your expertise within the
    work you write. The world hopes for more passionate writers such as you
    who are not afraid to mention how they believe.

    All the time go after your heart. I saw similar here: Sklep internetowy

    A person necessarily assist to make critically posts I might state. That is the very first time I frequented your website page and to this point? I amazed with the analysis you made to make this actual put up incredible. Wonderful activity!

    I was suggested this web site by my cousin. I am not sure
    whether this post is written by him as no one else know such detailed about my difficulty.
    You are amazing! Thanks! I saw similar here: Sklep internetowy

    Wow, fantastic blog layout! How long have you been running
    a blog for? you make blogging glance easy. The full look of your website is great, as neatly as the content!

    You can see similar here dobry sklep

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *