هفت روش موثر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی انگلیسی

هفت روش موثر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی انگلیسی
  • هفت روش موثر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی انگلیسی : تهیه مقاله به زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد چالش برانگیز است . با این حال ، با برنامه ریزی دقیق ، متوجه خواهید شد که نوشتن یک متن انگلیسی موفق چندان دشوار نیست . آیا به دنبال روشهای  موثر نوشتن مقاله علمی پژوهشی به زبان انگلیسی هستید ؟ در این مقاله خلاصه ای از روشهای اساسی مفید را در ۷ عنوان خواهید یافت . به ویژه اگر دانشجوی دانشگاه یا دانشجوی کارشناسی ارشد هستید ، ممکن است قبل از فارغ التحصیلی نیاز به نوشتن مقالات زیادی به زبان انگلیسی داشته باشید. اساساً نوشتن مقاله به زبان انگلیسی با یک کار معمولی دانشگاهی یا هر مقاله دیگری که به زبان مادری شما نوشته شده است ، تفاوتی ندارد . مقالات انگلیسی ، مانند سایر مطالعات آکادمیک ، یک فرمت نگارش آکادمیک موثر ، مبتنی بر تحقیقات دقیق و مرور ادبیات موثر ، با ساختار روش شناختی مناسب ، دانش نظری کافی و مرتبط هستند . یک مقاله انگلیسی زبان ، مانند سایر مطالعات دانشگاهی ، باید بر اساس شواهد از منابع مختلف معتبر و حمایتی باشد ، و باید تز و استدلال هایی برای آن داشته باشد . در ادامه این مطلب ۷ روش موثر چاپ مقاله علمی پژوهشی انگلیسی را توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید :

    نوشتن مقالات به زبان انگلیسی برای بسیاری از افراد یک کار دشوار تلقی می شود . با این حال ، ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که با استفاده از برنامه های دقیق ، محتوای بسیار موفقی را به روشی بسیار بی دردسر تولید خواهید کرد . برای ۷ روش موثر  برای نوشتن یک مقاله انگلیسی موثر ، تکنیک های زیر را با دقت بخوانید و به کار ببرید و زیاد تمرین کنید . پیشنهادات و روش های اینجا برای دانشجویان و محققانی با سطح پیشرفته زبان انگلیسی (به ویژه مهارت های نوشتاری) آماده شده است . این پیشنهادات برای چاپ مقاله isi نیز مفید می باشند.

    ۱ – دامنه و هدف مقاله انگلیسی خود را به وضوح بیان کرده و دستورالعمل ها را مرور کنید .

    برای یک مقاله نویسی موفق انگلیسی ، درک موضوع به خوبی و ارائه چارچوب کلی از همان ابتدا بسیار مهم است . پس از ارائه این چارچوب ، دستورالعمل های مربوطه را کاملاً مرور کرده و قبل از شروع فرایند نوشتن ، نکات کلیدی را یادداشت کنید . هر از گاهی ممکن است محققان دستورالعمل های ارگانهای رسانه ای ، دانشگاه ها یا اساتید را نادیده بگیرند. متأسفانه ، اهمیت این موضوع اغلب هنگامی درک می شود که مقالات توسط یک مجله بین المللی معتبر رد شوند .

    ۲ – موضوع تحقیقاتی را که در مقاله خود مطالعه می کنید با دقت مشخص کنید .

    اگر در تعیین موضوع مقاله انگلیسی خود ابتکار عمل دارید ، مراقب باشید تا موضوعی را انتخاب کنید که تا آنجا که ممکن است از تحقیق در آن لذت ببرید و در حوزه تخصص شما باشد . وقتی موضوعی را انتخاب می کنید که متناسب با حوزه مورد علاقه و تخصص شما باشد ، انگیزه بیشتری برای انجام تحقیقات خواهید داشت و این به شما این امکان را می دهد تا محتوایی با کیفیت بالاتر تولید کنید .

    هفت روش موثر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی انگلیسی

    هفت روش موثر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی انگلیسی

    ۳ – تحقیقات لازم را انجام دهید .

    وقتی تصمیم می گیرید مقاله ای به زبان انگلیسی بنویسید ، بدون شک کتابخانه دانشگاه شما مهمترین و معتبرترین منبع مرجع شما خواهد بود . مقالات ، کتابها و مجلات زیادی در مورد موضوعی  که از منابع متعدد کتابخانه تعیین کرده اید پیدا خواهید کرد .

    همچنین ، تا جایی که ممکن است یک مکان خلوت و آرام را برای انجام تحقیقات خود انتخاب کنید . علاوه بر این ، می توانید از ابزارهای آنلاین مانند

    Google Scholar

    Academia ResearchGate

    برای دسترسی به منابع استفاده کنید . مهمترین نکته ای که در طول تحقیق باید به خاطر بسپارید این است که منابع را به خوبی برای محتوا اسکن کنید ، منابع اصلی را بررسی کنید و هرگز از اطلاعات مفید غافل نشوید .

    ۴ – اطمینان حاصل کنید که فهرست کتابشناسی که برای مقاله انگلیسی خود تهیه کرده اید را به درستی سازماندهی کرده اید .

    یکی از خاص ترین روش های نوشتن مقاله به زبان انگلیسی این است که همه چیز را به خوبی سازماندهی کنید! ممکن است همه اطلاعات مربوطه را در اختیار داشته باشید ، بنابراین اکنون باید چه کار کنید؟ اطمینان حاصل کنید که فهرست کتابشناسی را که در مقاله انگلیسی خود استفاده می کنید به درستی گردآوری و طبقه بندی کنید .

    سپس باید تصمیم بگیرید که چگونه از این کتابنامه ها استفاده خواهید کرد . با خواندن این منابع ، می توانید از روش هایی مانند قرار دادن کنه ، برجسته کردن مکان های مربوطه یا کپی کردن مکان های مربوطه در یک سند جدید با استناد به کتابشناسی استفاده کنید .  جدا از آن ، می توانید از ابزارهایی مانند

    Mendeley

    EndNote

    Zotero

    نیز استفاده کنید که به شما امکان می دهد کتابشناسی خودکار ایجاد کنید و کاملاً کاربردی خواهید بود .

    هفت روش موثر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی انگلیسی

    هفت روش موثر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی انگلیسی

    ۵ – بعد از ایجاد طرح کلی خود طوفان فکری انجام دهید .

    پس از انجام تحقیقات دقیق خود ، می توانید تهیه یک طرح کلی را شروع کنید. تمام مقالاتی را که جمع آوری می کنید ، اطلاعاتی که از آنجا به دست می آورید و اطلاعاتی که تصمیم دارید در تحقیقات خود استفاده کنید ، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهید و تصمیم بگیرید که چگونه از آن سود خواهید برد . مشخص کنید که کدام اطلاعات در قسمت ابتدایی ادبیات ، روش ، یافته ها یا نتیجه گیری مورد بحث قرار می گیرد و طرح کلی خود را تهیه کنید و گام به گام آن را دنبال کنید . هنگامی که شروع به نوشتن مقاله انگلیسی خود می کنید ، متوجه خواهید شد که این طرح کلی و طرح کلی کار شما را چقدر آسان می کند و خواهید دید که چقدر خوب با ایجاد طرح کلی تصمیم درست را گرفته اید .

    ۶ – شروع به تدوین ایده هایی که گردآوری کرده اید کنید .

    هنگامی که خط اصلی مقاله انگلیسی خود را مشخص و روشن کردید ، می توانید شروع به نوشتن اولین پیش نویس خود کنید . در مرحله بعد ، ایده هایی را که از فهرست کتابهایی که گردآوری کرده اید جمع آوری کرده اید و شروع به ایجاد پاراگراف در مورد آنها کنید .

    ۷-  پس از اتمام محتوای خود ، با دریافت خدمات ویرایش یا تصحیح ، خطاهای مقاله انگلیسی خود را برطرف کنید .

    شما بالاخره مرحله نگارش مقاله انگلیسی خود را به پایان رساندید . اکنون زمان آن است که بنشینید ، نفس عمیق بکشید و خود را تحسین کنید! زیرا شما کاری را انجام داده اید که در ابتدا بسیار دشوار بود . پس از اتمام پیش نویس ، یکبار دیگر آن را بخوانید و پس از انجام اصلاحات لازم ، مطمئن شوید که از یک سرویس ویرایش یا تصحیح برای تکمیل متن استفاده می کنید. همیشه لازم نیست ارائه دهنده خدمات حرفه ای باشد . همچنین می توانید این تنظیمات را توسط یک دوست دانشگاهی یا خویشاوندی که زبان مادری او انگلیسی است ، انجام دهید .

    خدمات ویرایش و تصحیح علمی یکی از مهمترین نیازها برای افزایش شانس موفقیت شما در انتشار مقالات به زبان انگلیسی است . زیرا استفاده از این سرویس به مقاله یا کار دانشگاهی شما کمک می کند تا حداکثر پتانسیل خود را داشته باشد و کیفیت علمی کار را افزایش دهد. خدمات ویرایش همچنین احتمال پذیرش مقاله شما را برای چاپ در مجلات معتبر دانشگاهی افزایش می دهد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    5/5 (1 نظر)