نحوه نگارش مقدمه مقاله isi

نحوه نگارش مقدمه مقاله isi
  • نحوه نگارش مقدمه مقاله isi : بعد از عنوان و چکیده، مقدمه مقاله isi مورد بعدی است که مخاطبان شما می خوانند. بنابراین شروع آن به شدت حیاتی است. نگارش مقدمه مقاله isi  این فرصت را به شما می دهد تا به خوانندگان و داوران نشان دهید که چرا موضوع تحقیق شما ارزش خواندن دارد و چرا مقدمه مقاله isi شما توجه آنها را جلب می کند. وقتی شروع به نگارش مقاله isi می کنید، مقدمه باید از اولین مواردی باشد که برنامه ریزی می کنید. مقدمه به عنوان نقشه راه مقاله isi  شما عمل می کند. با بیان واضح پیش زمینه، اهداف و فرضیه و سوال تحقیق، مقدمه مقاله isi می تواند شما را هنگام نوشتن بقیه مقاله راهنمایی کند. در واقع نوشتن مقدمه مقاله isi  بخش بسیار مهمی است که باید برای هر چه که در ادامه می آید و همینطور چاپ مقاله isi زمینه سازی کند.

    تعریف مقدمه مقاله isi چیست؟

    به طور خلاصه، در بخش مقدمه مقاله isi  شما باید به سوال “چرا” پاسخ دهید و دلایل خود را در مورد انتخاب آن موضوع برای تحقیق، اهمیت آن، روش ها یا رویکردهای تحقیق خود و غیره روشن کنید. در بخش مقدمه مقاله isi، شما همچنین مقداری اطلاعات پیش زمینه را ارائه می دهید و زمینه توصیف مسئله یا سوال تحقیق را تعیین می کنید. در اینجا می توانید به خلا دانش برای پر کردن بقیه مقاله isi خود اشاره کنید.

    در آغاز مقدمه مقاله isi، بهتر است به صورت کلی صحبت شود و جزئیات و موضوع اصلی تحقیق به تدریج توضیح داده شود. در این بخش، شما باید تحقیق و نتایج بدست آمده در گذشته، کمبودهای آنها و سپس روش مورد استفاده برای نوشتن مقاله isi را شرح دهید. پاراگراف آخر بخش مقدمه، ساختار کلی مقاله و موضوعاتی را که باید در بخش های بعدی بحث شود، بیان می کند. زمان های فعل استفاده شده در این بخش ترکیبی از حال و گذشته است.

    ساختار نگارش مقدمه مقاله isi

    مقدمه مقاله isi چندین هدف را دنبال می کند. مقدمه مقاله isi زمینه مطالعه شما را ارائه می دهد موضوع و اهداف شما را معرفی می کند و به طور کلی مقاله را بیان می کند. مقدمه خوب، بنیادی محکم را فراهم می کند و خوانندگان را ترغیب می کند تا به بخشهای اصلی مقاله شما که شامل روشها، نتایج و بحث می باشد، ادامه دهند.

    نمونه ساختار نگارش مقدمه مقاله isi

    بند مقدماتی مقاله isi

    • برای مخاطبان گسترده خود، مقدمه ای کلی در مورد این موضوع ارائه دهید
    • تمرکز را روی موضوع خاص خود محدود کنید
    • مسئله و اهداف تحقیق خود را بیان کنید
    نحوه نگارش مقدمه مقاله isi

    نحوه نگارش مقدمه مقاله isi

    مرور ادبیات مقدمه مقاله isi (معمولاً چند پاراگراف است):

    • ادبیات مربوط به موضوع خود را خلاصه کنید
    • وضعیت فعلی تحقیقات در این موضوع خاص را توصیف کنید
    • به هر خلأی در ادبیات که مطالعه شما برطرف می کند توجه کنید

    اهداف تحقیق برای مقدمه مقاله isi (معمولاً یک پاراگراف است)

    • فرضیه یا سوال تحقیق خود را بیان کنید
    • به طور خلاصه نحوه دستیابی به اهداف خود را بیان کنید
    • پیش نمایش نتایج اصلی خود را بیان کنید و سهم کار را بیان کنید (اختیاری)

    اصول نگارش مقدمه مقاله isi

    مقدمه مقاله isi کوتاه است:

    سعی کنید از معرفی بیش از حد طولانی خودداری کنید. مقدمه مقاله isi  خوب ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه است ، اگرچه بررسی دستورالعمل های مجله ای که قصد چاپ مقاله isi را دارید و مسائل گذشته روشن ترین راهنمایی را ارائه می دهد.

    در مقدمه مقاله isi نشان دهید موضوع شما مهم است:

    یک هدف از مقدمه توضیح این است که چرا موضوع تحقیق شما شایسته مطالعه است. یکی از رایج ترین مشکلات این است که به سادگی بگوییم، “موضوع X مهم است”. به جای اینکه به سادگی بگویید موضوع مهم است، نشان دهید که چرا موضوع مهم است. به عنوان مثال، به جای نوشتن “توسعه مواد جدید برای صنعت خودرو مهم است” می توانید بنویسید  “تولید مواد جدید برای صنعت خودرو لازم است تا خودروهای سبک و قویتر تولید کند، این امر باعث بهبود ایمنی و مصرف سوخت می شود. “

    در نوشتن مقدمه مقاله isi خوانندگان را غرق جزئیات نکنید:

    در مقدمه مقاله isi، اگر مقاله شما در زمینه ای است که معمولاً نتایج اصلی مطالعه را خلاصه می کند. قبل از شروع روش ها، باید از بیان نتایج دقیق زیاد خودداری کنید زیرا این نتایج برای درک صحیح نیاز به توسعه در بخشهای دیگر مقاله شما دارد. به جای اینکه بگوییم “در می یابیم که الگوریتم x به ۵۵٪ زمان و الگوریتم y 45٪ از زمان نیاز دارد” معمولاً بهتر است که در مقدمه مقاله isi یک یافته کلی ارائه دهیم: “در اینجا مقایسه می کنیم الگوریتم y  به نسبت الگوریتم x  به زمان کمتری احتیاج دارد سریع تر است. “

    نحوه نگارش مقدمه مقاله isi

    نحوه نگارش مقدمه مقاله isi

    عملکرد نگارش مقدمه مقاله isi

    به زبان ساده، مقدمه باید به این سوال پاسخ دهد که “چرا:” چرا آن موضوع را برای تحقیق انتخاب می کنید. چرا مهم است؛ چرا روش یا رویکرد خاصی را در پیش گرفتید و غیره. شما همچنین می توانید مقدمه را بخشی بخوانید كه نشان دهنده خلا دانش موجود در بقیه مقاله است یا بخشی را كه در آن قلمرو خود را در محدوده وسیع تحقیق تعریف و ادعا می كنید. با این نقش، مقدمه مقاله isi خواننده را برای رویارویی با درون مایه مقاله isi آماده می کند.

    اجزای مقدمه مقاله isi برای نگارش مقدمه مقاله isi

    در پاراگراف اول، به طور خلاصه زمینه تحقیق گسترده را توصیف کنید و سپس به تمرکز ویژه خود بپردازید. این به شما کمک می کند تا موضوع تحقیق خود را در حوزه وسیع تری قرار دهید و کار را برای مخاطبان گسترده تر، نه فقط برای متخصصان رشته خود، در دسترس قرار دهید.

    مقالاتی که به دلیل “عدم نشان دادن اهمیت موضوع” یا “فقدان انگیزه روشن” رد می شوند، معمولاً این نکته را نادیده می گیرند. بگویید چه چیزی می خواهید بدست آورید و چرا خواننده شما باید علاقه مند باشد دریابد که آیا به آن دست یافته اید.

    هنگامی که تمرکز خود را بر روی موضوع خاص مطالعه خود محدود کردید، باید جدیدترین و مرتبط ترین ادبیات مربوط به مطالعه خود را کاملاً پوشش دهید. مرور شما در مورد ادبیات باید کامل باشد  اما نه بیش از حد طولانی. به یاد داشته باشید، شما یک مقاله isi می نویسید نه یک مقاله مروری.

    تفاوت نگارش مقدمه مقاله isi با چکیده مقاله isi

    محتوای نگارش مقدمه مقاله isi با چکیده مقاله متفاوت است؟ این معضلی است که چندین محقق جوان هنگام تهیه اولین نسخه خود با آن روبرو شده اند. چکیده مشابه مقدمه مقاله isi است با این تفاوت که  مقدمه مقاله isi  واضح تر است. نوشتن مقدمه مقاله isi شما با جزئیات بیشتری همراه است. نگارش مقدمه مقاله isi با این هدف است که چرایی #نوشتن_مقاله isi خود را بیان کنید.

    جزئیات یک مطالعه مانند روش ها و اندازه گیری های دقیق، برای نوشتن خلاصه مقاله isi لازم نیست. خلاصه برای این است که  بدون اینکه خواننده مجبور به خواندن کل مقاله باشد، توضیح روشنی از مطالعه شما و نتایج آن را در اختیار خواننده قرار می دهد. چکیده یک ابزار مهم برای محققانی است که باید صدها مقاله از رشته تحصیلی خود را غربال کنند اما نیازی به اطلاعات دقیق و جزئی ندارند.

    نکات مهم در نگارش مقدمه مقاله isi

    نیازهای مجله  برای چاپ مقاله isi را بررسی کنید. بسیاری از مجلات برای راهنمایی نویسندگان الزامات خاصی برای معرفی دارند. به عنوان مثال، ممکن است حداکثر تعداد کلمات بیان شده باشد یا دستورالعمل ها به محتوای خاصی نیاز داشته باشند. مانند بیانیه فرضیه یا خلاصه ای از نتایج اصلی شما.

    قبل از #نگارش_مقدمه_مقاله_isi، ایده خوبی است که صبر کنید تا بقیه مقاله به پایان برسد. این کار به شما کمک می کند تا روی نکات مهم مقاله isi خود متمرکز باشید. مقدمه، برخلاف چکیده  باید شامل ارجاعات به منابع باشد. پس صبر کنید تا نوشتن مقاله isi تمام شود و سپس برای نگارش مقدمه مقاله isi  اقدام کنید.

    نحوه نگارش مقدمه مقاله isi

    نحوه نگارش مقدمه مقاله isi

    نگارش مقدمه مقاله isi برای چاپ مقاله isi

    پس از نگارش مقدمه مقاله isi  و کل مقاله isi  باید برای چاپ مقاله isi   خود اقدام کنید. اولین کار شما یافتن ژورنال مناسب برای چاپ مقاله isi   است. با مطالعه اهداف مجلات و نمونه مقالاتی که اخیرا در آن چاپ شده است، برای انتخاب مجله برای چاپ مقاله isi   وارد عمل شوید. اگر برای چاپ مقاله isi   نیاز به راهنمایی داشتید، از موسسات چاپ مقالات کمک بگیرید.

    چاپ مقاله علمی پژوهشی

    با وجود استقبال بالا برای چاپ مقاله isi نباید فراموش کنید که چاپ مقاله علمی پژوهشی چه امتیازاتی برای شما دارد و چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی چقدر به پیشرفت جایگاه علمی شما و کسب موقعیت های بهتر کمک می کند. حتی با وجود افرادی که برای چاپ مقاله isi در تلاش هستند، عده زیادی از دانشجویان برای چاپ مقاله علمی پژوهشی کوشش می کنند.

    لازم ذکر است که نگارش مقاله علمی پژوهشی کار ساده ای نیست و نیاز به تحقیقات فراوان دارد. محتوای مقاله علمی پژوهشی برای اشتراک گذاری دانش و یافته های دانشمندان و محققان از آزمایشات خود در مجلات معتبر داخلی درج می شوند. برای چاپ مقاله علمی پژوهشی می توانید از اساتید، متخصصان و کسانی که بارها این کار را انجام داده اند کمک بگیرید. در نهایت اگر به کمک بیشتری احتیاج دارید با موسسه های چاپ مقاله علمی پژوهشی مشورت کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    4.7/5 (3 نظر)