هزینه ثبت مقاله در isi

هزینه ثبت مقاله در isi
  • هزینه ثبت مقاله در isi : برای ثبت مقاله در isi هزینه های مختلفی پیش روی شماست. هزینه ثبت مقاله در isi تا حدی به مهارت های نویسنده بستگی دارد. درواقع مهارت های شما می تواند به شما در کاهش هزینه ثبت مقاله در isi کمک کند. یعنی هر مرحله از کار را که بتوانید انجام دهید، از پرداخت هزینه های آن معاف هستید. اما مسئله ای که وجود دارد این است که شما قصد ثبت مقاله در isi را دارید و کمتر کسی وجود دارد که ریسک این کار را بپذیرد و کار ویراستاری و ترجمه مقاله isi را به متخصص این کار نسپارد. هزینه ثبت مقاله در isi به هزینه مجله برای درج مقاله نیز بستگی دارد که در این مقاله به انوع مجلات براساس هزینه ثبت و چاپ مقاله ISI نیز پرداخته ایم.

    هزینه نوشتن مقاله isi

    برای ثبت مقاله isi علاه بر پرداخت هزینه های ویراستاری، داوری، چاپ مقاله و … باید هزینه ترجمه مقاله انگلیسی را نیز بپردازید. درواقع پس از آماده شدن فایل نهایی مقاله به فارسی، برای هزینه ثبت مقاله در isi  باید مقاله را به زبان انگلیسی ترجمه کنید.  در هر یک از این مراحل اگر تخصص و دانش کافی ندارید، باید کار ویراستاری و ترجمه مقاله را به متخصصان این حوزه بسپارید.

    اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید و با اصطلاحات تخصصی رشته خود آشنایی دارید، می توانید مقاله خود را ترجمه کنید. پس از ترجمه مقاله باید یک مترجم نیتیو مقاله را از لحاظ رعایت اصول و قوائد دستوری، ساختار زبان و نگارشی نیز بررسی کند. هزینه مترجم نیتیو را نیز باید در جمع هزینه ثبت مقاله isi به حساب بیاورید.

    هزینه ثبت مقاله در isi

    هزینه ثبت مقاله در isi

    انوع مجلات براساس هزینه ثبت و چاپ مقاله isi

    هزینه ثبت مقاله در isi با توجه به نوع ژورنال ها فرق دارد و مجلات isi را بر حسب هزینه ثبت مقاله می توان به دو دسته تقسیم کرد:

    مجلات open access

    مجلات اپن اکسس مقالات را در دسترس عموم قرار می دهند و پژوهشگران و محققان می توانند به صورت رایگان از مقالات اپن اکسس بهره ببرند. درواقع هزینه ثبت مقاله در مجلات اپن اکسس را نویسنده پرداخت می کند. با وجود پرداخت هزینه چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات isi توسط نویسنده و قرارگیری در اختیار همه افراد، عده ای معتقدند این نوع مجلات معتبر نیستند. اما باید بدانید که این مقالات بازدید بالایی دارند و به تبع ارجاعات بالایی نیز دارند. جالب است بدانید که مجلات اپن اکسس برای پرداخت هزینه های خود از نهادهای دولتی و خصوصی کمک می گیرد و هدف خود را کمک به انتشار علم بیان می کند.

    مجلات close access

    مجلات کلوز اکسس دسترسی رایکان برای همه خوانندگان ندارند و برای دریافت مقالهisi کلوز اکسس باید هزینه ای بپردازید. درواقع این نوع مجلات هزینه ثبت مقاله در isi را از نویسنده دریافت نمی کنند ولی درآمد آن ها از دریافت هزینه از پژوهشگرانی است که قصد مطالعه این مقاله را دارند.

    برخی از مجلات کلوز اکسس نیز وجود دارند که علاوه بر دریافت هزینه از نویسنده، از خواننده نیز هزینه دریافت می کنند.

    هزینه چاپ مقاله در مجلات خارجی و داخلی

    هزینه چاپ مقاله در مجلات خارجی و داخلی قیمت های متنوعی دارد. برخی از مجلات داخلی و خارجی کاملا رایگان هستند و برای ثبت مقاله در آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. اما برخی دیگر نیز وجود دارند که هزینه های متفاوتی برای قبت مقاله دریافت می کنند.

    هزینه ثبت مقاله در مجلات داخلی معمولا از ۵۰۰هزار تومان شروع شده و تا ۳ میلیون تومان نیز می رسد. البته برخی مجلات مبالغی بیشتر یا کمتر را نیز دریافت می کنند. با این حال برای اطلاع از قیمت ثبت مقاله درisi یا مجلات داخلی، می توانید به وب سایت مجله مراجعه کنید. اما این را مد نظر داشته باشید که هزینه ثبت مقاله در isi و در کل مجلات خارجی، از مجلات داخلی کمی بیشتر است.

    هزینه ثبت مقاله در isi

    هزینه ثبت مقاله در isi

    شیوه پرداخت هزینه ثبت مقاله در isi

    پرداخت هزینه ثبت مقاله در isi به صورت ارزهای خارجی است. یعنی باید ریال ایران را به دلار و ارزهای خارجی تبدیل کنید و  توسط درگاه های بین المللی،  با کارت های اعتباری خارجی که حساب خارجی دارد، هزینه ثبت مقاله در isi را بپردازید. هزینه ثبت مقاله در isi و مجلات خارجی در حدود ۵ تا ۱۰ میلیون تومان می باشد که این هزینه تقریبی است و ممکن است مجبور باشید مبلغی بیشتر یا کمتر از این را نیز بپردازید.

    هزینه داوری مقالات isi

    برای ثبت مقاله در isi، هزینه هایی می پردازید که یکی از این هزینه ها هزینه داوری مقالات isi می باشد که بابت رسیدگی به مقاله به داوران پرداخت می شود. داوران مقالات معمولا افراد دانشگاهی هستند که در این زمینه آگاهی دارند. بدون پرداخت این هزینه، مقاله شما رسیدگی نمی شود تا برای ثبت در ژورنال های خارجی آماده شود.

    هزینه چاپ سریع مقاله isi

    فرآیندی که مقاله برای ثبت در ژورنال های isi طی می کند مشابه هم است و تفاوت اندکی دارد. زمان بر ترین مرحله برای ثبت مقاله د رisi، داوری مقالات است. گاهی دانشجویان و اساتید برای درج و ثبت مقاله در isi عجله دارند و نمی توانند صبر کنند تا به طور معمول مقاله شان در صف بررسی داوران قرار گیرد. دلایلی مانند مصاحبه دکتری، اپلای، ارتقا رتبه علمی و … ممکن است شما را مجبور کند که با پرداخت هزینه ای، فرآیند داوری مقاله خود را سرعت ببخشید. هزینه چاپ سریع مقاله isi با توجه به نوع ژورنال متفاوت است.

    هزینه ثبت مقاله در isi

    هزینه ثبت مقاله در isi

    هزینه چاپ مقاله علمی پژوهشی

    پس از نوشتن مقاله علمی پژوهشی وقت چاپ مقاله علمی پژوهشی است. هزینه چاپ مقاله علمی پژوهشی  با توجه به مجله ای که قصد چاپ مقاله در آن را دارید تعیین می شود. به طور معمول هزینه چاپ مقاله علمی پژوهشی از ۸۰۰ هزار تومان آغاز می شود و با توجه به اعتبار مقاله افزایش می یابد.

    هزینه چاپ مقاله در Elsevier

    هزینه های انتشار مقاله (APC): صرف نظر از مدل چاپی که توسط نویسنده انتخاب شده است، هدف این است که مقالات در اسرع وقت منتشر شوند، تحت کنترل کیفیت مناسب و پخش گسترده. در مواردی که نویسنده ای انتخاب کرده است دسترسی آزاد را بازپرداخت کند که معمولاً شامل پرداخت پیش پرداخت هزینه چاپ مقاله (APC) است مقاله او را بلافاصله و با انتشار مجوز در Science Direct، به طور همیشگی و با مجوز کاربر انتخاب شده توسط نویسنده در دسترس خواهیم گذاشت. قیمت های APC Elsevier به ازای هر ژورنال تعیین می شود. هزینه ها بین ۱۵۰ تا ۹۹۰۰ دلار آمریکا است. البته  بدون احتساب مالیات. هزینه چاپ مقاله در Elsevier به وضوح در لیست قیمت APC  و در صفحه اصلی ژورنال نشان داده می شوند.

    قیمت های APC را بر اساس معیارهای زیر تنظیم می شود که فقط برای مقالات دسترسی آزاد اعمال می شود:

    • کیفیت ژورنال
    • فرایندهای تحریریه و فنی ژورنال
    • ملاحظات رقابتی
    • وضعیت بازار
    • سایر جریان های درآمد مرتبط با مجله.

    درصد کمی از عناوین همچنین ممکن است از بیش از یک APC پشتیبانی کند. به عنوان مثال وقتی که یک ژورنال از یک یا چند نوع مقاله که به APC های مختلف نیاز دارند پشتیبانی می کند.

    فروش مقاله آماده isi

    فروش مقاله آماده isi خدمتی غیرقانونی است که برخی از موسسات چاپ مقاله ارائه می دهند. در فروش مقاله آماده isi نویسنده مقاله عملا هیچ تلاشی برای نوشتن مقاله isi نمی کند و یک مقاله isi را به نام خود ثبت می کند. علاوه بر اینکه این کار از لحاظ قانونی جرم است، از نظر اخلاقی کار درستی نیست و ما در موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ سعی می کنیم با راهنمایی های کافی به نویسندگان، روش های نوشتن و چاپ مقاله علمی پژوهشی و ثبت مقاله در isi را آموزش دهیم تا محقق خود وارد این فضا شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۰ رای
    5/5 (1 نظر)