راه میانبر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان

راه میانبر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
  • راه میانبر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان : هر محقق نگران این است که چگونه راه میانبر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان پیدا کند، زیرا با کاهش مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی و انتشار سریع و به موقع مقاله می توان سرعت توزیع یافته ها را کاهش دهد و از آن مهم تر، احتمال دزدی ادبی را کاهش دهد. اکسپت مقاله در کمترین زمان به پژوهشگر این امکان را می دهد که مطالعه بعدی را در اسرع وقت شروع کند. تحقیقات یک روند آهسته است و نیاز به طراحی دقیق، بهینه سازی و تکرار آزمایش ها دارد. به محض کامل شدن جمع آوری اطلاعات، ممکن است بخواهید آن را به سرعت منتشر کنید. اگر سئوالتان این است که نوشتن یک مقاله چقدر زمان میبرد بهتر است ابتدا با  نحوه نگارش مقاله علمی پژوهشی آشنا شوید.

    چه در حال انجام مقاله علمی پژوهشی باشید و چه در میان نوشتن مقاله، نکات زیر راه میانبری برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان است.  در نهایت بدانید اکسپت گرفتن مقاله راه و روش خاصی ندارد که در صورت نداشتن آن اعتبار شما کم شود. بلکه نکات ساده اما مهمی است که رعایت آن مدت زمان پذیرش مقاله علمی پژوهشی را کاهش می دهد.

    راه میانبر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان

    معمولا زمان لازم برای بررسی مقالات علمی پژوهشی در مجلات خوب و معتبر دو هفته طول می کشد. این مدت زمان  بسیار  وابسته به زمینه تحقیقات است. در بعضی از زمینه ها، این مدت به اندازه یک ماه یا کوتاه تر است. راه میانبر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان الگوی خاصی ندارد اما رعایت نکات زیر در راه اکسپت گرفتن مقاله موثر است.

    آماده سازی و بازنویسی مقاله علمی پژوهشی

    آماده سازی و بازنویسی یکی از راه های ساده برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان ممکن است. بخاطر داشته باشید که انتشار تحقیق شما هدف نهایی شماست، از قبل برنامه ریزی کنید و در تمام مدت زمانی که اطلاعات خود را جمع آوری می کنید، همه چیز را آماده کنید.  این باعث می شود که زمان تکرار کار برای به دست آوردن داده های قابل ارائه کاهش یابد.

    اگر زمان بیشتری از جمع آوری داده ها سپری شود، روند تهیه شکل ها، جداول یا سایر تصاویر و همچنین نوشتن مقاله شما زمانبر خواهد بود. بنابراین پیش نویس و نوشتن را زودتر در نظر بگیرید! نوشتن بخشهای مقدمه و بررسی ادبیات، که معمولاً براساس تحقیقات گذشته است، به اکسپت مقاله در کمترین زمان کمک می کند.

    همچنین می توانید قسمت مرجع خود را در مراحل پیش نویس تهیه کرده و زمان یافتن منابع قبلی را کاهش دهید! برای این منظور، می توانید از نرم افزار ارجاع برای بایگانی کردن منابع مربوطه استفاده کنید و نقل قول های خود را مطابق با دستورالعمل های ژورنال مورد نظر بصورت خودکار قالب بندی کنید و هر زمان که استنادی را اضافه یا حذف کردید، لیست مرجع خود را به روز کنید.

    راه میانبر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان

    راه میانبر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان

    ۱٫ درست بنویسید!

    اگر مقاله شما دارای اشتباهات دستوری یا واژگانی است، به ویژه در صورتی که زبان انگلیسی زبان بومی شما نباشد، یا به طور واضح یا به روشی کاملاً خوب نوشته نشده است، سردبیران و بازرسان مجله ای که مقاله خود را به آنها ارسال کرده اید ممکن است در درک محتوا مشکل داشته باشند و این ممکن است باعث افزایش مدت زمان پذیرش مقاله علمی و یا احتمال رد آن را بیشتر می کند!

    ۲٫ مجله درستی را انتخاب کنید!

    برای جلوگیری از اتلاف وقت با ارسال مقاله علمی پژوهشی تان به مجلات خارج از حیطه کار شما، ژورنالی را انتخاب کنید که دامنه مناسب برای تمرکز در تحقیق شما باشد. هزاران مجله در جهان دانشگاهی برای محققان در دسترس است. برای انتخاب بهترین مجله برای ارسال مقاله علمی پژوهشی خود بین مجلات معتبر دستورالعمل ها یا محدودیت های مجلات را بخوانید و طبق آن ها تصمیم بگیرید.

    ۳٫ ارسال مجدد

    در برخی موارد، تحقیقات شما ممکن است شامل مقدار زیادی داده در دسترس باشد، که ممکن است زمان تکمیل مقاله شما برای ارسال به یک ژورنال را افزایش دهد! اگر آزمایش شما هنوز ادامه دارد، بررسی کنید که آیا می توانید تحقیقات خود را به دو قسمت تقسیم کنید. این به شما کمک می کند قبل از اتمام تحصیلات بعدی، مطالعه خود را منتشر کنید. این یک روش عالی برای سرعت بخشیدن به انتشار مقاله است.

    هم چنین می توانید با راهنمایی و مشورت با متخصصانی که در این حوزه فعالیت می کنند، فرآیند چاپ مقاله علمی پژوهشی خود را کاهش دهید. موسسه چاپ مقاله علم پژوهشی هدف ریسرچ با سابقه درخشان در چاپ مقالات علمی پژوهشی با کادری متخصص و خبره در خدمت شماست.

    ۴٫ پیگیری

    اگر مقاله خود را ارسال کرده اید اما هنوز پاسخی دریافت نکرده اید (زمان استاندارد از زمان ارسال تا تصمیم گیری در بین مجلات و زمینه ها متفاوت است)، می توانید وضعیت مقاله خود را از ویراستار بخواهید یا برای تهیه مقاله به وب سایت مجله مراجعه کنید. مطمئن شوید که فرآیند تمدید شده است یا خیر.

    راه میانبر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان

    راه میانبر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان

    ۵٫ پاسخ به بازرسان

    به بازخورد بازرسان و ویراستاران به روشی دقیق، واضح و مودبانه پاسخ دهید تا احتمال رد یا تکرار مقاله برای بررسی کاهش یابد. بنابراین روند انتشار مقاله شما تسریع می شود.

    ۶٫ به دستورالعمل ها پایبند باشید!

    برای جلوگیری از تأخیرهای غیر ضروری در انتشار، دستورالعمل های مجله هدف را به دقت دنبال کنید تا نامه جلد، متن اصلی، منابع، شکل ها و جداول و هرگونه اطلاعات تکمیلی را به خود اختصاص دهید.

    ۷٫ نگارش کاورلتر موثر

    نامه ای که همراه با ارسال مقاله شما باشد فرصتی برای برجسته سازی ارتباط کار شما با ژورنال و به نمایش گذاشتن یافته های کلیدی شما فراهم می کند. یک جلد نامه موثر ارسال شده به یک مجله مناسب می تواند ویراستار را متقاعد کند که بلافاصله نسخه خطی شما را برای بررسی ارسال کند.

    در هر مرحله از کار تحقیق و نوشتن باشید، امیدواریم که این نکات به تسریع چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان، کمک کند.

    مقاله علمی پژوهشی  بسیار خوب و قوی و مقاله علمی پژوهشی  بسیار ضعیف سریع پاسخ دریافت می کنند. مقالاتی که نزدیک مرز رد شدن هستند، مدت زمان طولانی برای بررسی آن زمان می برد. در آخر با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان اعلام می کنیم که موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ برای راهنمایی بیشتر در زمینه انتشار سریع مقاله علمی پژوهشی و انتخاب بهترین ژورنال به شما کمک خواهد کرد.

    راه میانبر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان

    راه میانبر برای چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    2/5 (1 نظر)