چاپ مقاله ISI فیزیک

چاپ مقاله ISI فیزیک
  • چاپ مقاله ISI فیزیک : فیزیک، علمی است که با ساختار ماده و فعل و انفعالات بین اجزای اساسی جهان مشاهده پذیر سروکار دارد. به معنای وسیع، فیزیک (از فیزیک یونانی) مربوط به تمام جنبه های طبیعت در هر دو سطح ماکروسکوپی و زیر میکروسکوپی است. دامنه مطالعه آن نه تنها رفتار اجسام تحت عمل نیروهای معین ار در نظر دارد بلکه ماهیت و منشأ میدان های نیروی گرانشی، الکترومغناطیسی و هسته ای را نیز در بر می گیرد. هدف نهایی آن تدوین چند اصل جامع است که همه پدیده های متفاوت را گرد هم آورده و توضیح می دهد. چاپ مقاله isi فیزیک نیز در همین زمینه ها مورد استقبال است و علاقه مندان به چاپ مقاله isi فیزیک باید دقت کنند که ژورنالی متناسب با تحقیقات خود پیدا کنید.

    چاپ مقاله ISI فیزیک

    اگر شما دانشجوی دکترای فیزیک هستید و می خواهید به یک حرفه علمی یا تحقیقاتی بروید، نوشتن مقاله ضروری است. این روند می تواند دلهره آور به نظر برسد، اما دیدن نام شما در چاپ بسیار ارزشمند است. بنابراین برای چاپ مقاله ISI فیزیک اقدام کنید. مقاله ISI به مقاله ای گفته می شود که در مجلات ISI چاپ شوند.

    درواقع ISI مخفف Institute of Scientific Information صاحب پایگاه داده Web of Science بود، سپس به تامسون رویترز فروخته شد و پس از چندین سال Clarivate Analytics مالک این پایگاه داده شد که به توسعه و رشد و ارائه شاخص های جدیدی که گسترش می یابد، ادامه می دهد. این پایگاه داده به سایر پایگاه های زیست شناسی یا کتابشناسی بین المللی، کره ای و روسی دسترسی پیدا می کند.

    این پایگاه همچنین دارای زیر پایگاه های داده ای مانند Journal Citation Report است که رتبه بندی ژورنال ها را نشان می دهد و شاخص های علمی ضروری است که کشورها و رشته ها را با استناد و انتشارات اندازه گیری می کند. در اینجا به آگاهی از مراحل چاپ مقاله ISI فیزیک احتیاج داریم.

    چاپ مقاله ISI فیزیک

    چاپ مقاله ISI فیزیک

    مراحل چاپ مقاله isi فیزیک

    برای چاپ مقاله isi فیزیک مانند چاپ مقاله علمی پژوهشی یا هر مقاله دیگری باید مراحلی را طی کنیم. این روند به ما در اکسپت و پذیرش مقاله isi فیزیک کمک می کند. در مراحل چاپ مقاله دو نکته اساسی وجود دارد که باید به ان توجه کنیم. اول، پیدا کردن ژورنال است که هر ژورنالی با هر شناسنامه ای مناسب کار ما نیست. بعدی نوشتن مقاله است که باید با اصول صحیح نوشتن مقاله آشنا باشید.

    انتخاب ژورنال مناسب

    ژورنال شما باید توسط همتا بررسی شود و به ISI متصل شود (به این ترتیب استنادات کار شما در پایگاه داده حساب می شود). شما باید به دنبال بالاترین ضریب تأثیر ممکن باشید، اما به خاطر داشته باشید که اگر مقاله شما یک مطالعه منطقه ای است که فقط مربوط به انگلیس است، چاپ آن در یک مجله مهم بین المللی دشوار است.

    در نهایت، استنادهایی که مقاله شما دریافت می کند راهی برای ارزیابی موفقیت آن است، بنابراین یک ژورنال را انتخاب کنید که توسط افراد مناسب خوانده شود، که می خواهند به کار شما استناد کنند. به عنوان مثال برای چاپ مقاله ISI فیزیک، باید ژورنالی را انتخاب کنید که مخاطبان شما مقالات چاپ شده در آن را پیگیری می کنند. در این صورت شانس استناد علمی به مقاله ISI فیزیک شما بالاتر می رود.

    بسیار مهم است که شما ژورنالی را انتخاب کنید که علاقه مند به چاپ آثار شما باشد. اولین قدم می تواند این باشد که ببینید به چه کسی مراجعه کرده اید و ببینید که آنها در کجا منتشر می کنند. همچنین به صفحه اصلی ژورنال نگاهی بیندازید و ببینید آیا کار شما در حوزه آنها قرار دارد یا خیر. آیا آنها نقد یا فقط کارهای اصلی را منتشر می کنند؟

    چاپ مقاله ISI فیزیک

    چاپ مقاله ISI فیزیک

    نوشتن مقاله isi

    هر مقاله باید یک پیام اصلی داشته باشد. شما باید بتوانید آن را در چند جمله خلاصه کنید. هدف شما به عنوان نویسنده مقاله، رساندن هرچه بهتر پیام اصلی است. اگر پیام شما نسبتاً پیچیده است یا یک مجموعه داده بسیار بزرگ دارید، به جای نوشتن یک مقاله طولانی، دو مقاله کوتاه تر بنویسید. ابتدا، پیام خود را بشناسید و به آن پایبند باشید. مقاله خود را تنظیم کنید تا این پیام اصلی معرفی ، بررسی ، آزمایش و خلاصه شود.

    باید درک کنید که نوشتن مقاله خیلی طول می کشد. اگر می خواهید مقالات تا زمان پایان دوره دکترا چاپ شوند، باید مقاله خود را از سال دوم یا سال سوم شروع کنید. بررسی و مراحل انتشار ممکن است یک سال طول بکشد و این قبل از نوشتن مقاله است. شاید نوشتن مقاله برای بار اول کمی سخت باشد اما نوشتن با تمرین بهتر می شود. هرچه بیشتر بنویسید، بیشتر جریان خواهد داشت. سعی کنید هر روز بنویسید و سعی کنید مدت زمان مشخصی را برای نوشتن اختصاص دهید.

    سابمیت مقاله

    برای چاپ مقاله در مجلات معتبر، پس از آماده سازی مقاله، آن را به سردبیر مجله مورد نظر ارسال می کنیم. برای ارسال مقاله به ژورنال، باید دستورالعمل های سابمیت مقاله را رعایت کنید. این دستورالعمل ها در سایت ژورنال قابل مشاهده است. به عنوان یک محقق وظیفه دارید نسبت به رعایت این اصول و نکات آگاه باشیدو باید بدانید در صورت رعایت نکردن فرمت های مجلات، ممکن است مقاله شما بررسی نشود.

    چاپ مقاله ISI فیزیک

    چاپ مقاله ISI فیزیک

    پیگیری اصلاحات

    پس از رد شدن مقاله از فیلتر سردبیر مجله، داوران رای و نظر خود را اعلام می کنند. مدت زمان داوری مقاله به حجم کارهای مجله و میزان همکاری داوران بستگی دارد. شما به عنوان نویسنده باید گوش به زنگ باشید. زیرا مقالاتی که داوری می شوند، در سه حالت هستند. در ایده آل ترین حالت مقاله از سوی مجله پذیرش می شود. در حالت بعدی مقاله بنابر دلایل مختلف رد یا ریجکت می شود. اما در حالت سوم مقاله شما نیاز به اصلاحات دارد و این موضوع به نویسنده اعلام می شود. از این رو نویسنده باید پیگیر اصلاحات و نامه های ژورنال باشد.

    چاپ مقاله علمی و پژوهشی رشته فیزیک

    دانشجویانی که برای چاپ مقاله علمی پژوهشی فیزیک تلاش می کنند قطعا به کارهای تحقیقاتی علاقه مند هستند. برای نوشتن مقاله علمی پژوهشی فیزیک باید به برنامه خود متعهد باشید و با نوشتن برنامه ای، میزان نوشتن روزانه خود را تعیین کنید.

    نگارش مقاله علمی پژوهشی فیزیک امتیازاتی برای دانشجو دارد. از مهم ترین مزیت های چاپ مقاله علمی پژوهشی برای دانشجو، امکان تحصیل بدون مصاحبه در مقطع دکتری است. در واقع می توان از چاپ مقاله علمی پژوهشی به عنوان یک پل برای گذشتن از مصاحبه دکتری استفاده کرد. هم چنین با چاپ مقاله علمی پژوهشی نام دانشجو به عنوان فرد نخبه در لیست دانشجویان نخبه است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    5/5 (1 نظر)