چاپ مقاله گرگان

چاپ مقاله گرگان
  • چاپ مقاله گرگان : چاپ مقاله در شهر گرگان با داشتن تعداد زیادی دانشجو و دانشگاه های معتبر از الزامات این شهر محسوب می شود. از آنجایی که بیشتر دانشجویان و محققان و اساتید شهر گرگان برای داشتن رزومه موفق و کسب نمره بالا در پایان نامه نیازمند چاپ مقاله هستند ، از این رو وجود موسسات چاپ مقاله در گرگان از واجبات می باشد. موسسه هدف ریسرچ با داشتن سابقه طولانی در زمینه چاپ مقاله ( چاپ مقاله علمی پژوهشی ، چاپ مقاله isi ، چاپ مقاله isc ،چاپ مقاله اسکوپوس ، چاپ مقاله پابمد ) استخراج مقاله ، پذیرش مقاله و ترجمه مقاله فعالیت دارد. موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ با داشتن تیمی مجرب از اساتید و دانشجویان حرفه ای کشور مقالات شما را کمترین زمان به چاپ خواهد رساند. برای پذیرش مقاله خود با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

    چاپ مقاله علمی پژوهشی گرگان

    مقاله علمی پژوهشی جزء معتبرترین مقالات در دنیا محسوب می شود. چاپ این مقالات برای محققان و نویسندگان آن امتیاز ویژه ای محسوب می شود.داشتن پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم به منزله نخبه بودن میباشد. در فراخوان های جذب هیئت علمی بسیاری از دانشگاه های دولتی  شهرهای بزرگ و دانشگاه آزاد مراکز استان ها داشتن پذیرش و چاپ یک مقاله علمی پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی داخلی مصوب وزارت علوم تنها شرط پذیرش به عنوان هیئت علمی است.

    هزینه چاپ مقاله علمی پژوهشی در گرگان

    برای چاپ مقاله در مجلات ISI، ISC، SCOPUS و حتی مجلات علمی و پژوهشی داخلی اخذ هزینه از سوی مجله امری کاملاً رایج و طبعی است. برخی به اشتباه تصور می‌کنند هزینه پذیرش و چاپ مقاله صرفاً در مجلات کم اعتبار و درجه پایین رایج است اما باید بگوییم که این تصور کاملاً اشتباه می‌باشد. مجلات را از نظر دریافت هزینه اشکال مختلفی دارند.

    چاپ مقاله علمی پژوهشی ارزان در گرگان

    در حقیقت مجلاتی که مقالات را رایگان چاپ می‌کنند معمولاً بودجه خود را از طریق نهادهای دولتی، خصوصی و یا دانشگاهی که می‌تواند خصوصی یا دولتی باشد دریافت می‌کند. سپس، از فروش مقالات خود به متقاضیان دانلود این مقاله در پایگاه‌های مختلف درآمدزایی می‌کند. بسیاری از مجلات نیز وجود دارند که نه در هنگام پذیرش و چاپ و نه در هنگام نشر نه از مولف و نه از متقاضیان دانلود آن مقاله هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌نماید زیرا هدف خود را صرف نشر علم قرار داه است. البته ناگفته نماند که این مجلات بودجه مالی خود را به صورت کافی از نهادهای خاص دولتی و غیردولتی تامین می‌کنند.

    چاپ مقاله isi در گرگان

    چاپ مقاله isi  برای بسیاری دانشجویان ، استادان و موسسات تحقیقاتی بسیار اهمیت دارد. تیم پژوهشی هدف این امکان را برای همه دانشجویان و اساتید در سراسر ایران به وجود آورده که مقالات isi  خود را به صورت تضمینی و فوری به چاپ برسانند.

    چاپ مقاله isi رایگان در گرگان

    مجلات close access از نویسندگان هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و به‌طور رایگان مقالات را چاپ می‌کنند، اما خوانندگان برای دانلود مقالات باید حق آبونمان آن مجله را پرداخت کنند؛ بدین ترتیب این مجلات از فروش مقالات خود درآمدزایی می‌کنند. این مجلات با نویسندگان قرارداد کپی‌رایت امضا می‌کنند و حق اشتراک‌ گذاری مقاله را بر عهده می‌گیرند. به‌طور خلاصه، این مجلات برای نویسندگان رایگان و برای خوانندگان پولی است.

    البته بدیهی است که چاپ هر مجله مستلزم صرف هزینه‌هایی قابل توجه است، بنابراین مجلات open access معمولا برای تامین بودجه لازم از نهادهای خصوصی یا دولتی و دانشگاهی کمک می‌گیرند و هدف خود را نشر علم و دانش و تکنولوژی قرار داده‌اند.

    هزینه چاپ مقاله isi در گرگان

    چاپ مقالات در هر زمینه و رشته در مجلات مختلف ، متفاوت است اما همیشه یک میانگین واحد برای هزینه چاپ مقاله isi وجود دارد که از طرف خود سازمان ای اس ای اعلام می شود. علاوه بر آن هزینه های خدمات و مراحل چاپ و موسسات چاپ مقاله ای اس ای جداگانه محاسبه می شود. به طور خلاصه هزینه چاپ مقاله علمی و پژوهشی در برخی مجلات رایگان و برخی دیگر پولی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

    چاپ سریع مقاله isi در گرگان

    یکی از مواردی که هزینه چاپ مقاله isi را افزایش می دهد چاپ فوری مقاله است. منظور از اکسپت سریع و چاپ فوری مقاله ،چاپ در یک یا دو روز نمیباشد و هر مجله شرایط و بازه زمانی خاصی دارد. اکسپت مقاله کاری تخصصی است. مراحل انتخاب مجله تا ترجمه تخصصی و ویراستاری، فرمت بندی و سابمیت می تواند در کمتر از یک هفته انجام گیرد اما پروسه داوری برخی مجلات مثل JCR ممکن است بیشتر از یک ماه باشد. اما مجلات ISI یی که موسسه هدف با آنها همکاری می کند، در کمتر از یک ماه پذیرش مقاله شما را ارسال می کند.

    چاپ تضمینی مقاله isi در گرگان

    برای انجام یک کار تضمینی روال‌های مختلفی وجود دارد. شفافیت فرآیند کار، علمی بودن، پاسخگویی مسئولانه و پیگیری ۴ اصل اساسی در انجام تضیمینی چاپ مقاله هستند.

    چاپ مقاله isc در گرگان

    پذیرش مقاله ISC و چاپ مقاله ISC  کاری بس مهم است و افرادی که قصد دارند تحصیلات خود را ادامه دهند می توانند با این نوع مقاله درجه ای بالاتر داشته باشند . چاپ مقاله isc برای این  است .که شما بتوانید در جوامع علمی اثری برای ارائه  داشته باشید و یا در مصاحبه های علمی بتوانید  اثری را ارائه نمایید . با چاپ مقاله isc شما از رقیبان خود جلوتر خواهید بود و در نتیجه می توانید  نتایج بهتری کسب کنید .

    چاپ فوری مقاله isc در گرگان

    زمان داوری برای مجلات علمی پژوهشی داخلی حدودا ۳ الی ۴ هفته به طول می انجامد که قطعا کارشناسان ما با مکاتبات و پیگیری های لازم این زمان را به حداقل می رسانند.با اینکه زمان داوری مجلات برای تمامی مقالات یکسان میباشد اما کارشناسان ما در این موسسه با به کارگیری متد هایی مقاله شما را در مرحله داوری در اولویت قرار میدهد این باعث تسریع در روند کار میشود از جمله مواردی که بیشتر مورد توجه داوران مجلات قرار میگیرد عنوان جذاب مقاله میباشد و همچنین محتوای ناب و جدید مقاله و …که در صورت رعایت هر یک از این موارد مقاله شما در مرحله داوری در اولویت قرار خواهد گرفت.

    هزینه چاپ مقاله isc در گرگان

    هزینه چاپ مقاله هم می‌تواند نرخ‌های متنوعی داشته باشد. بعضی از نشریات داخلی و خارجی کاملا رایگان هستند. یعنی نیازی به پرداخت هزینه چاپ و انتشار در آنها وجود ندارد. اما برخی دیگر قیمت‌هایی برای انتشار آثار از شما دریافت می‌کنند. بازه قیمتی برای پرداخت هزینه وجود دارد. برای نشریات داخلی این مبلغ از حول ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

    چاپ مقاله گرگان

    چاپ مقاله اسکوپوس در گرگان

    با توجه به اینکه یکی از معیارهای اصلی سنجش دانشجویان در مصاحبه دکتری، داشتن مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر می باشد، توصیه ما به شما این است که مقالات خود را در مجلات SCOPUS  به چاپ برسانید. زیرا در زمان کمتر و با صرف هزینه کمتر می توانید مقالات خود را به چاپ برسانید.

    دانشجویانی که در مرحله دفاع از پایان نامه خود هستند، با پذیرش و چاپ مقالات خود در مجلات و ژورنال های SCOPUS می توانند ۱ – ۱٫۵ نمره باقی مانده پایان نامه خود را دریافت کنند.

    چاپ فوری مقاله اسکوپوس در گرگان

    یکی از دشوارترین مراحل پذیرش و چاپ فوری مقاله در مجلات ISI و اسکوپوس است. مجلات اسکوپوس SCOPUS داوری آسانی را نسبت به مجلات ISI , PUBMED دارند و پروسه داوری کوتاه تری دارند و در مدت ۲۰ روزه می باشد و نتیجه اکسپت و یا ریجکت مقاله خیلی سریع مشخص می شود.

    هزینه چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس در گرگان

    همانطور که می‌دانید چاپ مقاله در مجلات اسکوپوس بسیار زمانبر و هزینه بر می‌‍ باشد. و اگر مقاله شما ریجکت شود این هزینه و امتیاز را از دست خواهید داد بهتر است قبل از اینکه به فکر سابمیت مقاله باشید کلیه فرآیند نگارشی و کیفیت مقاله را با جدید ترین و به روزترین متد ها کنترل کنید و سپس مقاله را سابمیت نمایید. با توجه به اعتبار سنجی ژورنالها و شاخص q هزینه چاپ مقاله در این ژورنالها کاملا متفاوت می‌باشد. در ژورنالهای q1 و q2 هزینه نسبتا پایین و در ژورنالهای q3 و q4 هزینه ها افزایش میابد و بالاتر می‌باشد. ژورنالهای اسکوپوس جز ژورنالهای خارجی به حساب می‌‌آیند و هزینه ها به دلار پرداخت می‌شوند و از همین رو با توجه به نوسانات قیمت دلار هزینه ها متغیر می‌باشد. به همین جهت هزینه ای نوشته نشده است اما شما می‌توانید با مراجعه به کارشناسان موسسه هدف ریسرچ از قیمت های دقیق و به روز ژورنالهای اسکوپوس مطلع شوید.

    پذيرش تضمينی مقاله اسکوپوس SCOPUS در گرگان

    با رعایت کردن موارد زیر امکان چاپ مقاله اسکوپوس تضمینی وجود دارد.

    در نظر گرفتن مجله معتبر با توجه به کيفيت مقاله به کفايت زمانی

    استخراج مقاله از پايان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری با کیفیت مناسب

    اطلاع رسانی به دانشجویان برای شناخت بلک ليست وزارت علوم و دانشگاه های ازاد و سراسری

    آموزش تقویت ساختاری و محتوایی مقالات به دانشجو جهت پذیرش تضمینی از مجلات SCOPUS

    انتخاب مجلات با سطح Q1 تا Q3 با شرط نبودن در بلک لیست وزارت علوم ، بلک لیست دانشگاه آزاد و بلک لیست (لیست سیاه)

    وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

    درج و افیلیشن Affiliation مشخصات نویسندگان و ترتیب اسامی با توجه به قوانین دانشگاه ها

    پیگیری برای دریافت اصلاحات داوران در حداقل ترین زمان ممکن

    توضیحات کامنت های داوران و آموزش انجام اصلاحات داورن به دانشجو

    ارسال مجدد مقاله براي اديتور به همراه آموزش تهيه  AnswerSheet دانشجو

    اخذ پذيرش رسمي از مجلات اسکوپوس

    مکاتبه با ادیتور جهت چاپ به موقع مقاله

    پیگیری چاپ مقاله از مجله اسکوپوس scopus بر اساس کیو Q1 تا Q4

    چاپ مقاله پابمد در گرگان

    مهم ترین پایگاه جهت دسترسی به اسناد نوشته شده در رشته های پزشکی ، پرستاری و پیراپزشکی پایگاه پابمد میباشد این پایگاه بیشتر اسناد و مقالات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد چون در حین چاپ مقاله هزینه انتشار رایگان از نویسنده اخذ میشود و به همین دلیل است که هزینه چاپ مقاله در این مجلات بسیار بالا میباشد همچنین داوری بسیار سختگیرانه و طولانی نیز دارند و شما در صورتی که قصد چاپ مقاله در این مجلات را دارید سعی کنید از همان ابتدا هم در انتخاب عنوان ناب و جدید برای مقاله و هم در نوشتن محتوای ناب مقاله دقت کافی را داشته باشید تا مقاله در مرحله داوری پذیرفته شود و زحماتتان از بین نرود.

    نگارش کاورلتر Cover Letter مقاله در گرگان

    یکی از مراحلی که در سابمیت مقاله معمولاً از سوی پژوهشگران مورد اغفال قرار می‌گیرد کاورلتر مقاله است. اگرچه ممکن است کاور لتر به نظر تشریفاتی برسد، اما در واقع بخش مهمی از روند ارسال مقاله است. کاور لتر این فضا را به شما می‌دهد که در مورد مقاله خود به ویراستار اطلاعات مفیدی ارایه کنید؛ اعم از اینکه چرا مقاله شما مهم است و چگونه متناسب با اسکوپ مجله می‌باشد. به طور کلی، کاور لتر باید توجه سردبیر را جلب کند. این نامه نباید با عجله نوشته شود، زیرا کیفیت آن می تواند شانس انتشار مقاله شما را بالا برده یا خراب کند. کاورلتر باید از یک فرمت نسبتاً استاندارد پیروی کند.

    استخراج مقاله از پایان نامه در گرگان

    مقالات معمولاً از منابعی مختلفی آماده می‌گردند. اولین و مرسوم ترین منبع استخراج مقاله از پایان نامه می‌باشد. معمولاً دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد بعد از اتمام تز خود می بایست برای جلسه دفاعیه، مقالات خود را از بدنه پایان نامه استخراج نمایند. در این حالت همکاران ما در گروه پژوهشی هدف ریسرج این توانایی را دارند تا به استخراج دقیق و علمی مقاله از پایان نامه اقدام نمایند. در حالت دوم نیز محقق خود مقاله را نگارش می‌کند که در این حالت تیم هدف ریسرچ می‌توانند در ساختاربندی مقاله برحسب رهنمودهای مجله و سایر فرآیندهای از سابمیت تا چاپ در خدمت متقاضیان عزیز باشند.

    سابمیت مقاله در گرگان

    سابمیت مقاله پرستاری برای هر مجله متفاوت است. برای سابمیت مقاله در یک مجله باید فایل‌هایی مانند کاور لتر، تصاویر و نمودارها و فایل اسامی و افیلییشن نویسندگان را آماده نمایید و پس از آن از طریق سایت مجله اقدام به سابمیت نمایید که تمامی این مراحل توسط همکاران ما در موسسه پژوهشی هدف قابل انجام است.

    خدمات موسسه هدف ریسرچ در چاپ مقاله در گرگان

    • ترجمه نیتیو مقاله

    • نگارش کاورلتر برای مقاله

    • ادیت تخصصی مقاله

    • ارسال و سابمیت مقاله به مجله

    • فرمت­ بندی مقاله

    • انتخاب مجله برای مقاله

    • مجلاتی را برای شما معرفی می کنیم که در لیست مورد تائید وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد قرار داشته باشد.

    • همچنین این مجلات در بلک لیست هیچ وزارتینی قرار نداشته باشد.

    • مجلات متناسب با رشته تحصیلی و موضوع مقاله را به شما معرفی می شود.

    • به دلیل رایزنی موسسه با مجلات، امکان داوری و پذیرش مقالات در زمان کوتاهی انجام میگیرد.

    • در ابتدای کار برای ارسال مقاله به مجلات و فرایند داوری، هیچ هزینه ای دریافت نمیشود (بجز مجلات داخلی).

    • نامه اکسپت معتبر بعد از اخذ پذیرش از سوی مجله برای نویسندگان مقاله ارسال می گردد.

    • در صورتی که مقاله شما به زبان فارسی نوشته شده باشد، مترجمین متخصص در آن رشته تحصیلی در موسسه هدف ریسرچ می توانند مقاله شما را در کوتاه ترین زمان ممکن ترجمه نمایند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    0/5 (0 نظر)